Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej! Tänkte jag lägger det i diskhon, så får det gotta sig ett tag. Har bakpulver med säkerhet, ev bikarbonat ochså. Blanda med det i vattnet?@Trott du kan blanda det med lika delar vatten. Har du bakpulver eller bikarbonat hemma?
Ren ättika, häll ättikan i någon som du kan lägga "gallret" i så att det badar. Minns inte riktigt hur jag gjorde när jag rengjorde vattenkokaren, ska kolla upp, återkommer strax,Okej, vi kör ättika först, har två flaskor, ska jag ha en hel flaska i tror ni, eller båda? Blanda med vatten eller bara ren ättika?
Funkar inte det, så tar jag och provar potatismjöl, tror jag har det hemma.
Är du sjuk eller vad har hänt?Har tagit ännu mer Bamyl och Rinexin och slumrat på soffan ett tag. Är lite piggare nu men fortfarande ganska ynklig
Okej! Tänkte jag lägger det i diskhon, så får det gotta sig ett tag. Har bakpulver med säkerhet, ev bikarbonat ochså. Blanda med det i vattnet?
Jo så brukar jag också göra rent vattenkokaren Men, tänker att det är lite svårare när jag inte kan koka vattnet...Nu hittade jag, fast nu är ju detta för en vattekokare, men kanske går att överföra till det du behöver eller??
http://systerskratt.blogspot.se/2011/10/rengora-vattenkokare.html
Mmm, förkyld hade väl gått att stå ut med om jag inte hade så ont i huvudet också.Är du sjuk eller vad har hänt?
Jo så brukar jag också göra rent vattenkokaren Men, tänker att det är lite svårare när jag inte kan koka vattnet...
Ja, det var det jag kom och tänka på också, så där jag blev lite fundersam hmmmm...Jo så brukar jag också göra rent vattenkokaren Men, tänker att det är lite svårare när jag inte kan koka vattnet...
Nej fy, hoppas du kryar på dig snart, inte kul att va sjuk ju...Mmm, förkyld hade väl gått att stå ut med om jag inte hade så ont i huvudet också.
Då kör jag på detDå kan du göra så här! Häll kokhett vatten över det du ska rengöra, så det precis täcker det i tex diskhon. Häll i nån tesked bikarbonat och sedan någon dl ättika, det kommer att fräsa och bubbla. Bara ren ättika tror jag är helt meningslöst att ha i.
Då kör jag på det
@hastflicka - tror att han haft hovbölder, eller stengallor? Troligen är det väl smärta i kombination med lång resa som gjort att han fallit ur. Förhoppningsvis repar han sig kvickt med lite tlc om han är uppdragen vid flankerna så behöver han vätska, finns det något liknande betfor som du kan ge honom för att få i honom mer vätska än det han dricker?
@hastflicka vad skönt att han är hemma nu
Jag tyckte alltid att det var otäckt när vi transporterade hästar när jag bodde i USA för jag var rädd att hästarna skulle bryta benen. Och dyra hästar var det också.
Surtant hade aldrig i livet gått på eller av är jag rätt säker på.