@hastflicka men stackaren Han ser ju bra eländig ut nu, men ändå glad hoppas du får ordning på fötter å hull snabbt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Räcker med en del i varmt vatten så ska det funkaOkej, vi kör ättika först, har två flaskor, ska jag ha en hel flaska i tror ni, eller båda? Blanda med vatten eller bara ren ättika?
Funkar inte det, så tar jag och provar potatismjöl, tror jag har det hemma.
Stackars litenJag har ingen aning om vad som ar skilnaden pa hovbolder eller stengallor, men hovbolder later ratt. Han har fatt sta i en hage som var aldeles for blot och hans hovar har inte skotts sa det har blivit vatska/blod inne i hoven som "blast ut" tva tre dagar innan de hamtade honom.
Det ar tyvarr inte sa att han ar 'dehyderated', har brist pa vatska, utan han ar mager som en fagelskramma. Han har inte fatt tillrackligt med mat. Hon sager att hon slutat mata honom for att han gick i en hage med alla hastar, och han klarar sig inte pa bara gras. Han behover tillskott om han ska ma bra. Han ar atminstone 100 kilo undervikt och i vanliga fall vager han straxt under 400 kilo.
Michico gillar INTE ramp, det later nar man kliver pa den och i vanliga fall foredrar han helt klart en "step up" trailer. Dock inte nu nar han har ont i fotterna att han inte tyckte sig kunna stiga ner som vanligt men valde att hoppa jamfota nar sa han inte behovde sta pa en/tva fotter samtidigt.
Sa har ser han ut nu
Nått som passar i misslyckade provridningar-tråden?Det blev ingen häst, det blev inte ens provridning. Hästen var inte alls kul att hantera och när ägaren red ville jag bara åka hem. Så det gjorde jag!
Nu eldas det i kaminen och det blir nog ett varmt bad innan jag ska krypa ner i soffan.
Nu provar jag med potatismjölet... Det andra funkade inte nämnvärtRäcker med en del i varmt vatten så ska det funka
Nu provar jag med potatismjölet... Det andra funkade inte nämnvärt