Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
La mig precis i sängen. Inget bra på tv ikväll och ovanligt trött tidigt så lika bra att hoppa i säng och försöka få till några timmar med bra sömn.

Haha, nu låter du som mig :p "åh, nu hade det varit bra med partner, jag vill ha någon som lagar mat åt mig och rastar hundarna så att jag kan sova lite längre..." När jag väl funderar på anledningar till att leta partner så låter det mer som om jag borde skaffa mig en betjänt :angel:

Jag har en sådan särbo :angel:

När han är här lagar han mat och rastar hunden medans jag sover :D

Pst det samma gäller när jag är där :love:

Helvete! Jag har tappat halva min rotfyllda tand med rot och allt :arghh:

Tyckte det knakade i munnen när jag åt tidigare idag men inte fasen trodde jag att det skulle ramla ut en halv tand efter det!

Klockan ar bara lite efter 7 och Diva vill redan ga isang. suck. Jag behover stiga upp och ta fram hennes bur. :crazy: Hon kan absolut inte sova for natten om hon inte har sin bur ... och jag kan inte ha den framme eftersom hon da "maste" sitta i den och vakta sa inte Mandy (eller jag:confused:) gar in och "stjal" hennes allra heligaste. Det lustigaste ar att hon inte gor nagot om Mandy tittar in, utom att springa runt utanfor och stressa. :grin:

Buren ar framme och Princess Diva har gatt isang. Sjalv dricker jag rodvin, det ar ju sjalvklart endast for halsan da docktorn SA att jag maste fa i mig mer antioxidanter. Jag har ocksa smallt i mig en hel kartong med kakor med macadamia notter ... mycket gott och jag ar saker pa att notterna ocksa innehaller en massa nyttigheter.:angel:

God morgon!
Jag vill sova mer, eller egentligen vill jag mest ha högre kvalitet på sömnen när jag väl sover.

Idag ska jag och sonen fortsätta städa ur sambons gamla pojkrum så det är färdigt tills vi kan flytta in.

God morgon!
Jag vill sova mer, eller egentligen vill jag mest ha högre kvalitet på sömnen när jag väl sover.

Idag ska jag och sonen fortsätta städa ur sambons gamla pojkrum så det är färdigt tills vi kan flytta in.
Vill också sova mer :mad:

Hittat något spännande i rummet?

Dags för lite te och kolla om det är några nya avsnitt att hämta hem när jag ändå har bra internet och inte behöver "slita" på mitt mobila :rofl:

Drömt om den förbaskade tentan igen som jag ska göra om. Är det någon som vet om tentan brukar se lika ut, eller är det en helt ny när man gör omtenta :confused: ? Går yrkesutbildning om det kan ha nån skillnad mot ex högskola...

Drömt om den förbaskade tentan igen som jag ska göra om. Är det någon som vet om tentan brukar se lika ut, eller är det en helt ny när man gör omtenta :confused: ? Går yrkesutbildning om det kan ha nån skillnad mot ex högskola...
Brukar vara nya tentor har jag för mig, om jag inte kommer helt från från min tid, förvisso var det högskola, men tror inte det borde va skillnad. Oftast har alla prov jag behövt göra om varit annorlunda från originalet, även om det funnits vissa likheter.

Brukar vara nya tentor har jag för mig, om jag inte kommer helt från från min tid, förvisso var det högskola, men tror inte det borde va skillnad. Oftast har alla prov jag behövt göra om varit annorlunda från originalet, även om det funnits vissa likheter.
Okej, får väl se hur det ser ut.. Första omtentan för mig, så har ingen aning om hur det "brukar" vara :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 156
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
536
· Visningar
15 106

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring

Hästrelaterat

Tillbaka