Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, nu låter du som mig"åh, nu hade det varit bra med partner, jag vill ha någon som lagar mat åt mig och rastar hundarna så att jag kan sova lite längre..." När jag väl funderar på anledningar till att leta partner så låter det mer som om jag borde skaffa mig en betjänt
![]()
Jag har en sådan särbo
När han är här lagar han mat och rastar hunden medans jag sover
Pst det samma gäller när jag är där![]()
Vill också sova merGod morgon!
Jag vill sova mer, eller egentligen vill jag mest ha högre kvalitet på sömnen när jag väl sover.
Idag ska jag och sonen fortsätta städa ur sambons gamla pojkrum så det är färdigt tills vi kan flytta in.
Det där med kvalitén på sömnen skulle jag också vilja ha högre, vet inte varför vissa nätter sover man bättre trots att man sover samma antal timmar. :/God morgon!
Jag vill sova mer, eller egentligen vill jag mest ha högre kvalitet på sömnen när jag väl sover.
Det där med kvalitén på sömnen skulle jag också vilja ha högre, vet inte varför vissa nätter sover man bättre trots att man sover samma antal timmar. :/
Brukar vara nya tentor har jag för mig, om jag inte kommer helt från från min tid, förvisso var det högskola, men tror inte det borde va skillnad. Oftast har alla prov jag behövt göra om varit annorlunda från originalet, även om det funnits vissa likheter.Drömt om den förbaskade tentan igen som jag ska göra om. Är det någon som vet om tentan brukar se lika ut, eller är det en helt ny när man gör omtenta? Går yrkesutbildning om det kan ha nån skillnad mot ex högskola...
Okej, får väl se hur det ser ut.. Första omtentan för mig, så har ingen aning om hur det "brukar" varaBrukar vara nya tentor har jag för mig, om jag inte kommer helt från från min tid, förvisso var det högskola, men tror inte det borde va skillnad. Oftast har alla prov jag behövt göra om varit annorlunda från originalet, även om det funnits vissa likheter.