Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har skaffat mig en ny profilbild på fejjan, får se om jag kan använda den på eventuell datingsite, kanske kan hjälpa att ha en bild som är aktuell och inte typ 6 år gammal :angel:

Det är ju sant, men det hade varit trevlig med sällskap i soffan

Just i soffan spelar ingen roll för mig. Däremot hade det varit trevligt att ha en vuxen person att resa med, gå ut och äta med och sådana saker. Sen ska jag vara ärlig med att det hade varit väldigt praktiskt med någon som går ut med hunden, hämtar på dagis och sådant men det känns som fel skäl att skaffa en partner :p

Hmm, jag blir nog bara en crazy lady. (Eller kanske crazy:are ...) Har trots allt både katt, hästar och hund :cautious:

Har dock insett att jag är omöjlig att leva med så jag får vackert gilla läget. Dessutom har jag så många krav på en potentiell partner att det är hopplöst redan från början :p
Hehe jag har tyvärr varken häst eller katt så är bara crazy. Lady vet jag inte om jag är.
Men det är rätt okej ändå.
Fast det hade varit trevligt med sällskap ibland. Och ligga. Och någon som lagar mat åt mig då jag hatar det,
Barn hade kanske varit roligt också men det är snart försent ändå..,

Pomfritt! Vaknade just framför kaminen och är ju helt grillad!:crazy: Tror jag dör av värmeslag!
Vad har jag för man som inte väcker mig när jag gör sånt här?:mad:

Hehe jag har tyvärr varken häst eller katt så är bara crazy. Lady vet jag inte om jag är.
Men det är rätt okej ändå.
Fast det hade varit trevligt med sällskap ibland. Och ligga. Och någon som lagar mat åt mig då jag hatar det,
Barn hade kanske varit roligt också men det är snart försent ändå..,

Min dotter brukar säga att jag är tokig. Hon har inte fel :angel:
Ligga är bra men jag hade varit väldigt nöjd med en bra och singel-KK. Det är så bökigt med upptagen KK :mad:

Sen ska jag vara ärlig med att det hade varit väldigt praktiskt med någon som går ut med hunden, hämtar på dagis och sådant men det känns som fel skäl att skaffa en partner :p
Haha, nu låter du som mig :p "åh, nu hade det varit bra med partner, jag vill ha någon som lagar mat åt mig och rastar hundarna så att jag kan sova lite längre..." När jag väl funderar på anledningar till att leta partner så låter det mer som om jag borde skaffa mig en betjänt :angel:

Haha, nu låter du som mig :p "åh, nu hade det varit bra med partner, jag vill ha någon som lagar mat åt mig och rastar hundarna så att jag kan sova lite längre..." När jag väl funderar på anledningar till att leta partner så låter det mer som om jag borde skaffa mig en betjänt :angel:
Hehe.. Jag vill ha någon att ligga med och som lagar mat.
Sen lite sällskap också förstås...

En betjänt som även erbjuder sexuella tjänster är onekligen en mycket fin idé :idea:

Idag har jag fikat, kollat film, stickat.
Jag borde ha städat.
Men har rensat lite i en garderob och slängt vid återvinningen i alla fall.,,

Miranda är så himla bra och Tom Ellis är så brutalt snygg :d

Gates-Tom-Ellis-Fifty-Shades-Shoot-100912-16.jpg

1332220_1390235742620_full.png

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 156
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
535
· Visningar
15 106
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring