Har nog också orimliga krav![]()
Jag är iaf hellre ensam än nöjer mig med någon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nog också orimliga krav![]()
Jag kämpar på och hoppas att jag inte skall vara lika feg i framtiden. Finns en viss fördel med att jobba i en mansdominerad bransch, varje arbetsdag blir kbt varje arbetsdagDäremot är jag inte feg. Mer framfusig. Typ som en bulldozer eller ångvält eller så.
Det är ju sant, men det hade varit trevlig med sällskap i soffanJag är iaf hellre ensam än nöjer mig med någon![]()
Det är ju sant, men det hade varit trevlig med sällskap i soffan
Hehe jag har tyvärr varken häst eller katt så är bara crazy. Lady vet jag inte om jag är.Hmm, jag blir nog bara en crazy lady. (Eller kanske crazy:are ...) Har trots allt både katt, hästar och hund
Har dock insett att jag är omöjlig att leva med så jag får vackert gilla läget. Dessutom har jag så många krav på en potentiell partner att det är hopplöst redan från början![]()
Han sov väl han också?Pomfritt! Vaknade just framför kaminen och är ju helt grillad!Tror jag dör av värmeslag!
Vad har jag för man som inte väcker mig när jag gör sånt här?![]()
Hehe jag har tyvärr varken häst eller katt så är bara crazy. Lady vet jag inte om jag är.
Men det är rätt okej ändå.
Fast det hade varit trevligt med sällskap ibland. Och ligga. Och någon som lagar mat åt mig då jag hatar det,
Barn hade kanske varit roligt också men det är snart försent ändå..,
Typ, alltid ja. Det har du säkert noterat vid det här lagetHan sov väl han också?![]()
Haha, nu låter du som migSen ska jag vara ärlig med att det hade varit väldigt praktiskt med någon som går ut med hunden, hämtar på dagis och sådant men det känns som fel skäl att skaffa en partner![]()
Hehe.. Jag vill ha någon att ligga med och som lagar mat.Haha, nu låter du som mig"åh, nu hade det varit bra med partner, jag vill ha någon som lagar mat åt mig och rastar hundarna så att jag kan sova lite längre..." När jag väl funderar på anledningar till att leta partner så låter det mer som om jag borde skaffa mig en betjänt
![]()
Haha, nu låter du som mig"åh, nu hade det varit bra med partner, jag vill ha någon som lagar mat åt mig och rastar hundarna så att jag kan sova lite längre..." När jag väl funderar på anledningar till att leta partner så låter det mer som om jag borde skaffa mig en betjänt
![]()