Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ringde just en kille från Tyskland som vill komma och titta på Max. Han pratade svenska men bröt kraftigt. Jätteläskigt!!!
Hur ska jag göra? Han kommer ringa igen imorgon och vill komma förbi på tisdag.
Är människor som inte pratar felfri svenska läskiga??

Då har jag sisådär 450 helläskiga personer runt mig dagligen.

Sitter i stallet och funderar på vad jag ska hitta på med hästarna idag. Soligt men så blåsigt att jag knappt kunde öppna stalldörren utan att blåsa bort.

Dessutom har ponny somnat. Får väl försöka väcka honom om det ska bli nåt gjort idag.

Idag är en sån där dag när jag är uttråkad, då får jag för mig att börja med något så här komplext, vet inte riktigt varför. Nu orkar jag inte riktigt "rengöra" linjerna för att färglägga. :banghead:

12177980_1117823601581818_1566763104_n.jpg

Hoppas att kvinnan på flyget har vett att skämmas. Tre eller fyra gånger fick flygvärdinnorna (tack och lov stora män kände jag) få henne att lugna ner sig. Hon klagade på två barn, kanske 2 och 5 år utan (vad jag, övriga passagerare och tydligen även flygvärdinnorna ansåg) anledning.
Hon fick äldsta barnet att gråta vid avstigning (den yngsta hade då fått byta plats till bredvid sin mamma och mig på en annan rad).
Skäms, vuxna människa!!!  :rage:

Hoppas att kvinnan på flyget har vett att skämmas. Tre eller fyra gånger fick flygvärdinnorna (tack och lov stora män kände jag) få henne att lugna ner sig. Hon klagade på två barn, kanske 2 och 5 år utan (vad jah

Va? :confused:

Efter redigering förstod jag bättre. Tråkig stil på den resenären!

Efter Ikea blev det kapp Ahl och buttericks. Nu är jag trött och har ont, och har ingen soffa att lägga mig på :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 357
Senast: Mineur
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 864
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka