Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ringde just en kille från Tyskland som vill komma och titta på Max. Han pratade svenska men bröt kraftigt. Jätteläskigt!!!
Hur ska jag göra? Han kommer ringa igen imorgon och vill komma förbi på tisdag.
Är människor som inte pratar felfri svenska läskiga??

Då har jag sisådär 450 helläskiga personer runt mig dagligen.

Sitter i stallet och funderar på vad jag ska hitta på med hästarna idag. Soligt men så blåsigt att jag knappt kunde öppna stalldörren utan att blåsa bort.

Dessutom har ponny somnat. Får väl försöka väcka honom om det ska bli nåt gjort idag.

Idag är en sån där dag när jag är uttråkad, då får jag för mig att börja med något så här komplext, vet inte riktigt varför. Nu orkar jag inte riktigt "rengöra" linjerna för att färglägga. :banghead:

12177980_1117823601581818_1566763104_n.jpg

Hoppas att kvinnan på flyget har vett att skämmas. Tre eller fyra gånger fick flygvärdinnorna (tack och lov stora män kände jag) få henne att lugna ner sig. Hon klagade på två barn, kanske 2 och 5 år utan (vad jag, övriga passagerare och tydligen även flygvärdinnorna ansåg) anledning.
Hon fick äldsta barnet att gråta vid avstigning (den yngsta hade då fått byta plats till bredvid sin mamma och mig på en annan rad).
Skäms, vuxna människa!!!  :rage:

Hoppas att kvinnan på flyget har vett att skämmas. Tre eller fyra gånger fick flygvärdinnorna (tack och lov stora män kände jag) få henne att lugna ner sig. Hon klagade på två barn, kanske 2 och 5 år utan (vad jah

Va? :confused:

Efter redigering förstod jag bättre. Tråkig stil på den resenären!

Efter Ikea blev det kapp Ahl och buttericks. Nu är jag trött och har ont, och har ingen soffa att lägga mig på :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits