Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk kommer kanske tro att du flirtar med dom idag då?Mitt högra öga har väldiga ryckningar. När jag går bort till min kollega i inpasseringen för att visa honom så slutar ögat rycka. Nu sitter jag på min plats och ögat dansar tango igen. Störigt. (Att det rycker kan jag stå ut med. Det störiga var att det slutade när jag skulle visa )
Har du tumblr? Skaffa om du är intresserad av något ämne och gå lossJodå Men jag har läst klart internet
Har du tumblr? Skaffa om du är intresserad av något ämne och gå loss
Folk kommer kanske tro att du flirtar med dom idag då?
Kan finnas sexuella saker så det kan mycket väl vara blockat. Lite Facebook för nördarVad är tumblr? Tveksamt om jag kommer åt det på jobbet.
Kan finnas sexuella saker så det kan mycket väl vara blockat. Lite Facebook för nördar
Jag vann hela 210 kr på lottoVann 136 kr på lotto igår, tror dagen kommer gå åt till att planera var alla pengarna ska stoppas i för hål
Bakplåtspapper funkar bästVart till affären och handlat lite. Ska äta sen frukost, ostfralla Köpte även nytt bakplåtspapper och smörgåspapper för att se vilket som funkar bäst till att stryka pärlplattor med
Ja Icas bakplåtspapper funkade perfekt! Fastnade inte alls. Ullareds egna bakplåtspapper kan man kasta åt skogen, både bullar och pärlor fastnadeBakplåtspapper funkar bäst
Har dock inte strukit fotopärlor så
Jag vann hela 210 kr på lotto
Vilken storvinst vi drog in va
Vänta lite här va. Du har också bytt avatar va?Ja Icas bakplåtspapper funkade perfekt! Fastnade inte alls. Ullareds egna bakplåtspapper kan man kasta åt skogen, både bullar och pärlor fastnade
Haha ja det har jag, men det är nog några dagar sen nu, kanske till och med förra helgen?Vänta lite här va. Du har också bytt avatar va?
Är det en sådan period nu när alla ska göra det, kanske ska ta tag och göra det jag med?
Har nog sett det tidigare men inte reflekterat på det förrän nu, hahaha.Haha ja det har jag, men det är nog några dagar sen nu, kanske till och med förra helgen?