Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä nu är mina ögon trötta så måste nog sova. Jobbigt att sitta vid ett knähögt vardagsrumsbord och bygga pärlplattor i halvkasst ljus :p Varken ögon eller rygg mår bra av det :meh:

är i norrland, eftersom jaf är här har naturligtis festen urartat totalt

12063191_763910640402553_925070012_n.jpg

Sonen vaknade nyss och krävde te.
Ingen jäkla Alvedon som faktiskt har hjälpt men värmde upp hans kopp med mest vatten och honung så var han nöjd.

Jag undrar med hur mycket klockan är egentligen då jag inte kommer på om den är ställd framåt eller bakåt

Precis lagt mig i sängen efter att ha lekt med Lucia och försökt göra henne trött. Hon är dock fortfarande på bushumör. :)

Pa Engelska har man ett mycket bra uttryck for att halla reda pa at vilket hall man staller om klockan:
SPRING forward ... and FALL back. Plotsligt ar det sa mycket lattare att halla reda pa.:p
Den var riktigt smidig!

Kl
Sonen har blåsor i munnen inte konstigt att han inte äter. Nu är han grinig för att han inte får gå ut och jaga med pappa med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
757
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar