Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä nu är mina ögon trötta så måste nog sova. Jobbigt att sitta vid ett knähögt vardagsrumsbord och bygga pärlplattor i halvkasst ljus :p Varken ögon eller rygg mår bra av det :meh:

är i norrland, eftersom jaf är här har naturligtis festen urartat totalt

12063191_763910640402553_925070012_n.jpg

Sonen vaknade nyss och krävde te.
Ingen jäkla Alvedon som faktiskt har hjälpt men värmde upp hans kopp med mest vatten och honung så var han nöjd.

Jag undrar med hur mycket klockan är egentligen då jag inte kommer på om den är ställd framåt eller bakåt

Precis lagt mig i sängen efter att ha lekt med Lucia och försökt göra henne trött. Hon är dock fortfarande på bushumör. :)

Pa Engelska har man ett mycket bra uttryck for att halla reda pa at vilket hall man staller om klockan:
SPRING forward ... and FALL back. Plotsligt ar det sa mycket lattare att halla reda pa.:p
Den var riktigt smidig!

Kl
Sonen har blåsor i munnen inte konstigt att han inte äter. Nu är han grinig för att han inte får gå ut och jaga med pappa med.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon/några traditioner ni vill göra på födelsedagen? 2 3
Svar
50
· Visningar
1 357
Senast: Mineur
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Håller på med en skrivuppgift på universitetet som ska lämnas in idag i ett gemensamt dokument, jag är klar med min del men min... 2
Svar
21
· Visningar
1 864
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2