Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju en bra utbildning men är ändå en pissråtta i mina systrars ögonElitism typ. Systrarna gick natur med bra betyg och har nu båda bra, avancerade jobb. Själv är jag bara ett misslyckande, typ.
Slut nu juÄr fortfarande aristocats så jag får se på så mycket bättre på tv4 play
Ja nu gick de upp så jag får se på mittSlut nu ju
Elitism typ. Systrarna gick natur med bra betyg och har nu båda bra, avancerade jobb. Själv är jag bara ett misslyckande, typ.
Jo, men i en familj där föräldrarna är världskända psykologer, ena systern chef på flygledningen på Sturup och andra byggingenjör med eger bygge på JM så sticker man ut lite som arbetslös logistikerFast "avancerade" jobb gör ju en inte till en bra människa. Världen behöver bra människor mer än den behöver människor som tror att de är fantastiska pga "avancerade" jobb.
Var får man goda tapas här i stan?Jag sitter på restaurang och äter tapas och dricker sangria!
Idag är vi på Iberico, god mat men stressad personal. Fullbokat och lönehelg och en kassa som lagt av är ingen bra kombination!Var får man goda tapas här i stan?
Har du testat La Parilla? Pappa pratade om den och ville att vi skulle gå ditIdag är vi på Iberico, god mat men stressad personal. Fullbokat och lönehelg och en kassa som lagt av är ingen bra kombination!
Plock och tilltugg har också goda tapas. Plock har dock lite annat än klassiska spanska tapas.
Buketräff?Har du testat La Parilla? Pappa pratade om den och ville att vi skulle gå dit
Med min pappa?Buketräff?
Med min pappa?
Nej där har vi inte varit faktiskt!Har du testat La Parilla? Pappa pratade om den och ville att vi skulle gå dit