Kollar på Modern family
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men i en familj där föräldrarna är världskända psykologer, ena systern chef på flygledningen på Sturup och andra byggingenjör med eger bygge på JM så sticker man ut lite som arbetslös logistiker
Du skulle nog gilla pappa, han är ju beteendeterapeut, fast på människor
Fast professor tänker man ändå!DET tänker man inte direkt när man ser honom. Du får hälsa.
Fast professor tänker man ändå!
Han fyllde 70 för en dryg månad sen men att han ska vara pensionär kan man ju drömma om. Nu är han fullbokad till september -16.
Fast han blev ju "utslängd" från SU vid 67, så nu har han "bara" professur i Bergen, en 20%-tjänst på KI och en massa skrivande och föreläsande. Sover inte lika mkt på dagarna sen han fick en C-papHa, nä! Inte jag. Min bild av honom är en sovande människa i fåtöljen. Jag är inte alls förvånad över att han inte gått i pension än, alldeles för bra o duktig på sitt jobb för det.
--
dricker te, växlar mellan buke och uppgift 4 - dissakering av Änglagård.
Du skulle nog gilla pappa, han är ju beteendeterapeut, fast på människor
Men buketräff låter bra! Du borde träffa @Malin_L nu när ni ska bo nära varann
Mja, han är ganska olik oss men så länge han är nöjd och glad så är han trevlig, liksomOm han passar in i den härliga auran som du, din mor och A ger, så kommer jag gilla honom oavsett beteendevetarstatus!
Ska vi försöka styra upp något framöver då? Kanske bestämma en dag och de som kan, dom kan?
Barn sväller upp till x10 i sömnenMitt vin är snart slut och dottern trängs med mig i sängen hon är fenomenal på att ta plats!
Helt klart måste det vara så! Min kör dessutom ofta på spindelmetoden, eller lägger sig tvärs över sängen med mig som huvudkudde är glad att jag valde en 140 cm bred säng! Mamma tyckte att jag klarade mig med en 120 cm bred säng men näBarn sväller upp till x10 i sömnen
Det gör pinscherpojkar oxå...Barn sväller upp till x10 i sömnen
Borde jag också göra... sitter nu och lyssnar på riktigt go musik och läser.Borde snart sova...