Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo, men i en familj där föräldrarna är världskända psykologer, ena systern chef på flygledningen på Sturup och andra byggingenjör med eger bygge på JM så sticker man ut lite som arbetslös logistiker ;)

Det var ytan det... sen då? ;)

(syftar på sys dina, inte mam o papp)

Du skulle nog gilla pappa, han är ju beteendeterapeut, fast på människor :D

DET tänker man inte direkt när man ser honom. ;) Du får hälsa.

Äntligen hemma, var en sväng i Borås, där kan de "#¤% köra rondell, sen hem till mamma och när jag skulle åka hem stod det en bil mitt i vägen och blinkade med helljuset och varningsblinkers. Två lösa tjurar på vägen. Det kom någon med en ficklamapa genom skogen, så de föste undan dom. Får hoppas dom hittar hem. Var riktigt skönt att kliva innanför dörren här hemma. :)

Fast professor tänker man ändå!
Han fyllde 70 för en dryg månad sen :up: men att han ska vara pensionär kan man ju drömma om. Nu är han fullbokad till september -16. :grin:

Ha, nä! Inte jag. Min bild av honom är en sovande människa i fåtöljen. ;) Jag är inte alls förvånad över att han inte gått i pension än, alldeles för bra o duktig på sitt jobb för det.

--
dricker te, växlar mellan buke och uppgift 4 - dissakering av Änglagård.

Ha, nä! Inte jag. Min bild av honom är en sovande människa i fåtöljen. ;) Jag är inte alls förvånad över att han inte gått i pension än, alldeles för bra o duktig på sitt jobb för det.

--
dricker te, växlar mellan buke och uppgift 4 - dissakering av Änglagård.
Fast han blev ju "utslängd" från SU vid 67, så nu har han "bara" professur i Bergen, en 20%-tjänst på KI och en massa skrivande och föreläsande. Sover inte lika mkt på dagarna sen han fick en C-pap :up:

Du skulle nog gilla pappa, han är ju beteendeterapeut, fast på människor :D

Men buketräff låter bra! Du borde träffa @Malin_L nu när ni ska bo nära varann :)

Om han passar in i den härliga auran som du, din mor och A ger, så kommer jag gilla honom oavsett beteendevetarstatus! :D

Ska vi försöka styra upp något framöver då? Kanske bestämma en dag och de som kan, dom kan?

Om han passar in i den härliga auran som du, din mor och A ger, så kommer jag gilla honom oavsett beteendevetarstatus! :D

Ska vi försöka styra upp något framöver då? Kanske bestämma en dag och de som kan, dom kan?
Mja, han är ganska olik oss :angel: men så länge han är nöjd och glad så är han trevlig, liksom :D

Ska vi starta en träfftråd?

Barn sväller upp till x10 i sömnen :meh:
Helt klart måste det vara så! Min kör dessutom ofta på spindelmetoden, eller lägger sig tvärs över sängen med mig som huvudkudde :cautious: är glad att jag valde en 140 cm bred säng! Mamma tyckte att jag klarade mig med en 120 cm bred säng men nä :p

Lyssnar på Så Mycket Bättre och pärlar.
12049130_10156149094090114_3244413178482192583_n.jpg

Irriterar mig på att min dator är extremt seg idag av någon anledning och lyssnar på när jag och min bror sjunger Hakuna Matata haha :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
757
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar