Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
A pratar om hur försiktigt och mjukt hon ska klappa på vovve, och att hon ska gå lugnt och koncentreratLigger i sängen och väntar på att frukosten ska bli klar!
Haha men skruttan!A pratar om hur försiktigt och mjukt hon ska klappa på vovve, och att hon ska gå lugnt och koncentrerat
Du verkar ha tillgång till internet i alla fallVid lunchen ska jag hämta en bok i min väska. Det lär bli en lång eftermiddag annars. Blir iofs en lång förmiddag också men orkar inte bli inpasserad igen så boken får vänta till efter lunch
Det är bra för henne att träffa en lugn, lagom stor hund. De hon träffat nära tidigare har varit syrrans ouppfostrade rottisarHaha men skruttan!
Oj då, ja då är det lite skillnad!Det är bra för henne att träffa en lugn, lagom stor hund. De hon träffat nära tidigare har varit syrrans ouppfostrade rottisar
Du verkar ha tillgång till internet i alla fall
Du har kommit till internets slut. Jag såg en sån skämtbild en gång- " här slutar internet"Jodå Men jag har läst klart internet