Börjar känna av att jag har haft tatuerarens armbåge dels i ljumsken, dels i revbenen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker ju synd om dem, men utanförskapet känns lättare när de inte har en +++semester ändå. Då blir jag inte lika avundsjuk. Och huruvida de är utvilade när de kommer hem spelar ingen roll, tre av dem bor i Skåne, tre utanför stan här och den systern mår skit i sitt äktenskap och är en bitch mot alla andra istället för att ta tag i det. Det är bara mormor vi träffar ofta.
Jag är faktiskt inte säker på om jag skulle må bättre, för alternativet är att stänga av och stänga dem ute, och det kan jag inte för dotterns skull. Och jag kan inte nånstans vara glad för dem, att de åker på en resa utan att öht fråga om A och jag vill åka med utan höll allt hemligt tills det var bokat. De utestänger oss med flit och det är vidrigt beteende av dem. Så nej, jag kan inte vara glad för dem.
För att de är mycket bättre än mig? Jag är ju bara ett arbetslöst fån med adhd som dessutom lyckades bli änka, typ. Det är inget de säger rakt ut men jag får ju gliringar konstant, speciellt för att mamma hjälper till mycket med A.
Elitism typ. Systrarna gick natur med bra betyg och har nu båda bra, avancerade jobb. Själv är jag bara ett misslyckande, typ.
Den utanför stan har skitäktenskapet. Hon har också skolat om sig till byggingenjör.Är det samma sys i Skåne som inte mår bra i äktenskapet eller har den utanför stan också fått ett skitäktenskap?
Men alltså....det är alltså ingen skillnad mot "förr"? Eller är det så tragiskt att det eskalerat under årens lopp?
Eller handlar det om avundsjuka? Att dina syskon är avis på dig för att mamma ställer upp så mkt som hon gör med A?
För att de skulle vara så mycket bättre än dig, det tror jag inte ett skvatt på. Den ena har jag träffat, den andra inte...o så värst imponerad vill jag inte minnas att jag blev.
Fast...har de verkligen så speciella jobb? Eller är det vad de själva anser? Den ena vet jag om, om inget har hänt sedan sist..men den andra har jag ingen koll på. O så värst märkvärdigt är väl inte natur heller?
*pepp*
Tycker jag att de borde finns där för dig istället.. Fattar inte att de kan sova om kvällarna om de behandlar sin syster på de sättetFör att de är mycket bättre än mig? Jag är ju bara ett arbetslöst fån med adhd som dessutom lyckades bli änka, typ. Det är inget de säger rakt ut men jag får ju gliringar konstant, speciellt för att mamma hjälper till mycket med A.
De reflekterar nog inte över det öht.Tycker jag att de borde finns där för dig istället.. Fattar inte att de kan sova om kvällarna om de behandlar sin syster på de sättet
Så smarta är dom..De reflekterar nog inte över det öht.
Fasiken, det är nästan så att jag ska ta mig ett glas till Så mkt bättre sen. Men först - Aristocats!Men nu blir det VIN i tråden för jag har hittat er Det går inte att gömma sig för mig trots att ni hunnit med att skapa en tråd nr 7.... moahahaha
Skål tamme fan
Faan, jag har tre vita månader den 17 november får jag joina erFasiken, det är nästan så att jag ska ta mig ett glas till Så mkt bättre sen. Men först - Aristocats!
Den utanför stan har skitäktenskapet. Hon har också skolat om sig till byggingenjör.
Och allt har eskalerat, speciellt de senaste 4 åren. Tror inte att det är avundsjuka, mamma ställer upp på allt syrran ber om med de barnen. Och lite till.
Då får du dricka vitt vin!Faan, jag har tre vita månader den 17 november får jag joina er
Jopp hon är värst. Och ja, kopplingen finns helt klart! För typ ett halvår sen tog hon tag i det och ville separera. I några veckor hade jag min syster tillbaka igen. Sen ville hennes man ha kidsen varannan vecka så då sket hon i allt istället, och blev sämre i humöret än tidigare.Aha, blev det en sådan utveckling där. Jag är ärligt inte förvånad. Energin var aldrig harmonisk i det hemmet under de få gånger jag var där.
Tragiskt att höra att allt har eskalerat. Är sys utanför stan värst? Tänkte mest om det fanns en koppling mellan hennes dåliga äktenskap, hennes mående och uteslutande av dig.
Klart du skaFasiken, det är nästan så att jag ska ta mig ett glas till Så mkt bättre sen. Men först - Aristocats!
Då får du dricka vitt vin!
Vadan detta beslut?
Hann inte få honom i säng så nu tittar han medVi tänkte titta i sängen
Jopp hon är värst. Och ja, kopplingen finns helt klart! För typ ett halvår sen tog hon tag i det och ville separera. I några veckor hade jag min syster tillbaka igen. Sen ville hennes man ha kidsen varannan vecka så då sket hon i allt istället, och blev sämre i humöret än tidigare.
Hennes granne du vet? Hon har äntligen separerat! Och mår så mycket bättre.
Nu har jag ett problem... Domaine du Vieux Lazaret 2011 eller Ch Bouscassé 2009?
Det förstnämnda är skitgott och dyrt (jag har fått flaskan), det andra ska vara jättegott och jag har varit nyfiken att prova det jättelänge (plus att det kostar typ hälften av det förstnämnda).
I-landsproblem och beslutsångest
Tillägg: Särbon skiter i vilket det blir, inget av dem är italienskt