Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu kom mamma hem från jobbet och har lillasyster med sig syster ska baka till höstmarknaden, bara gluten/laktosfritt :) blir spännande att se hur det blir :) så det är väl dags att kliva upp ur sängen nu :laugh:

Ska snart in till MVC och prata med läkaren om sjukskrivning. Vi får se vad hon säger för kul denna gång, förra gången var jag fet då jag gått upp från 62 till drygt 75 kg :rofl:

Suckar åt att klarna skickar faktura till mig innan paketet ens blivit skickat från butiken jag shoppat i... Vill ju gärna ha mina saker innan jag betalar, det är därför jag alls väljer faktura.

Livet på landet är bra spännande ibland. Ser genom fönstret att det är ett gäng lösa ungtjurar och busar runt. Får på mig kläder och öppnar dörren - där står två lösa shettisar och betar i godan ro. Såg att ungtjurarnas ägare tog hand om dem så jag flyttade in småtjejerna i sin hage igen :)

Okej, här kommer de utlovade bilderna på min mammas kök :p @Kethets

Och om nån undrar varför jag lägger ut bilder på min mammas kök, så har det kommit upp i nån tråd nån gång, om vilka färger/vad man kan ha för stil i köket. Det är inte helt vanligt med blått tak, orangea och svarta väggar :rofl: så då har det krävts bild (vilket jag glömt tidigare)
dqn3nc.jpg

29z26hx.jpg

Lämnat in uppgiften...som blev sådär. Så nu vet jag inte vad jag ska göra...lyssna inspelad föreläsning kanske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar