Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just ja, jag hoppas alla lägger märke till vilken tid jag är uppe på... tänk vad man gör för sin älskling
*gäsp*
Suckar åt att klarna skickar faktura till mig innan paketet ens blivit skickat från butiken jag shoppat i... Vill ju gärna ha mina saker innan jag betalar, det är därför jag alls väljer faktura.
Förutom det brukar det vara kul att åka tåg. Så länge det inte är dag före storhelg.Just ja, tågvagnen är jättefräsch... not. https://instagram.com/p/9sRM9jyEq0/ Jag tror den är äldre än vad jag är!
Jo, det har jag planerat att göra också, men eftersom paketet inte ens är skickat så blir jag såklart orolig att inte hinna få sakerna innan sista betalningsdatum...Jag väntar alltid med att betala tills jag tittat på sakerna jag beställt.
Men vad är det för kärring? Byt till någon vettigare!!Ska snart in till MVC och prata med läkaren om sjukskrivning. Vi får se vad hon säger för kul denna gång, förra gången var jag fet då jag gått upp från 62 till drygt 75 kg
Förutom det brukar det vara kul att åka tåg. Så länge det inte är dag före storhelg.
Nej, för du är alltid uppe så mystiska tider...Just ja, jag hoppas alla lägger märke till vilken tid jag är uppe på... tänk vad man gör för sin älskling
*gäsp*