Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade sidan och fick ett habegär efter en kapselmaskin :( Men jag får köra med snabbkaffe tills jag har pengar till en sådan :D

Jag ska ladda för möte med hyresbolaget ang ett drogfritt stödboende som öppnar i höst, den hamnar i trappuppgången brevid min :crazy: Men man ska inte måla fan på väggen, det ska vara drogfritt och personal dygnet runt på det boendet så jag hoppas att alla håller sig lugna på mötet idag!
jag hittade mest onyttigt skit att köpa :o typ bubs godis... :d

Kvällens mission : att rida och plugga innan jag somnar någonstans ....stående...ridandes...sittandes....eller nåt....

Sitter fortfarande med morgon kaffet och kurar. Jag ar inte redo att starta dagen annu. *G*A*S*P*

Sonen pa vars tomt jag parkerat mig akte nyss ivag i sin nya Chevvy Volt ... den ar sa tyst att man inte hor nar han startar eller aker ivag med bilen. Jag ar inte saker pa om det ska raknas in som en fordel eller inte.:laugh:
Hans jobb har "tank stationer" dar man kan ansluta elbilar till gratis el, sa han kor den gratis i veckorna nar han aker in till jobbet. Bra initiativ fran jobbet tycker jag.
De ar MYCKET miljo medvetna har i Oregon, jag blir utstirrad nar jag glommer att ta med medhavda kassar in i affaren. Jag valjer att ga ut igen och hamta kassar da jag glommer dem i stort sett varje gang.:o Det ar ett himla springande fram och tillbaka, men hellre det an att be om kassar i affaren. Vissa affarer har dessutom bara papper och det ar svarare for mig att hitta bra anvandnings omraden for papperskassar.:angel:

Om man först knallar runt på ett stooort fält i ösregn och stakar ut en massa spår (för hund) sen åker till pizzerian och trycker i sig en kebab....och sen vilar lite på soffan med en kurrande katt-gissa vad som händer då?

Zzzzzzz..........

Nu är jag nyvaken!

Om man först knallar runt på ett stooort fält i ösregn och stakar ut en massa spår (för hund) sen åker till pizzerian och trycker i sig en kebab....och sen vilar lite på soffan med en kurrande katt-gissa vad som händer då?

Zzzzzzz..........

Nu är jag nyvaken!

Jag vill också lägga spår! Fast först kanske man måste veta hur man gör? Just ja! Hunden kanske ska vet det med :angel:

Jag vill också lägga spår! Fast först kanske man måste veta hur man gör? Just ja! Hunden kanske ska vet det med :angel:
Sambon är spårläggare inför en tävling i helgen. 20 spår att staka ut i förberedande syfte så det ska gå fort att lägga dom på tävlingsdagen.
Vi hann bara hälften innan mörkret.
Men spåra är kul. Och ganska lätt. Alla hundar som har en nos kan spåra på något sätt :angel:
Anmäl dig och vovven till en kurs.
Jag är för lat för att springa å sånt med hunden så spår är perfekt:D

Lite hattig dag på jobbet men jag tror att vi redde ut allting så småningom. Stallet är klart. Ledig imorgon. Ikväll ska jag äta något gottigt :d

Sambon är spårläggare inför en tävling i helgen. 20 spår att staka ut i förberedande syfte så det ska gå fort att lägga dom på tävlingsdagen.
Vi hann bara hälften innan mörkret.
Men spåra är kul. Och ganska lätt. Alla hundar som har en nos kan spåra på något sätt :angel:
Anmäl dig och vovven till en kurs.
Jag är för lat för att springa å sånt med hunden så spår är perfekt:D

Om jag hade ekonomi och bil hade jag anmält oss för länge sedan :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar