Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg upp till stan. Dollar store står på listan och se om det finns nån drop in tid hos nån frisör. Leker rallykalle med mammas passat med automat :p stor bil med mycket hästar = lite roligare att köra än min lilla ibiza ;)

Har haft en jobbig dag :( Risk assistents ska fyllas i och jag har dragit på det alldeles för länge och det visar sig att jag verkat fylla i fel papper. Alltså att någon typ beter sig som att jag ska fylla i deras papper fast jag inte ska det :crazy: Så jag har kämpat med papper hela dagen och så var det fel papper :banghead: och min analys kör inte som den ska heller :cry: Men felet är väldigt diffust då koden är precis likadan och av någon anledning funkar den för en del batches men inte andra :crazy:

Däremot så fick min vän idag godkänt på sin Qualifying Exam äntligen :banana: Han fick godkänt med ändringar sist och idag var det nya försvaret. Den professorn som var rätt så elak och tuff förra gången tyckte att han hade gjort ett väldigt bra arbete den här gången och verkade nästan försöka sno honom till sitt labb :p In your face de elaka personerna som sitter som olyckskorpar och hejar på att folk ska misslyckas!

En annan vän hade en liten artikel godkänd för en av de riktigt stora journals också!

Nu ska vi öla för att fira!

Ibland kliver ödet in med stormsteg :)
Skulle haft spekulant ute på Max men hon fick förhinder. När jag kom till stallet stod det en tjej och pratade med stallägaren. Hon har åkt förbi så många gånger och förälskat sig i min vackra kille. Blev hastigt och lustigt en visning iaf och om sambon (hennes, jag håller inte på med sånt ;) ) går med på det kommer hon och hämtar Max på söndag :banana:

Nä..det är ett illa tecken. Likaså mot FK och AF, det är inte alls uppskattat. ;)

Mmm jag börjar undra vad FK sysslar med? Helt plötsligt ska jag få sjukpenning enligt deras utbetalningar men jag ska skicka in en blankett om aktivitetsstöd för det har jag också fått beviljat? Fattar ingenting alls för tillfället!??!

Från början blev jag sjukskriven av min neurolog, sedan ansåg min handläggare på FK att det var bättre att jag hade rehabersättning istället, sedan blev det ändrat till aktivitetsstöd av någon men nu helt plötsligt har jag godkänd sjukskrivning också? Nu är det snurrigt de lux!

Försöker få tag på FK men det är "överbelastat" :banghead:

Skiljer liksom 5 000:-/ månad i pengar mellan aktivitetsstöd och rehabersättning/sjukspenning.... vill gärna veta vad dom tänkt att jag ska leva på?!?!

Okej, här kommer de utlovade bilderna på min mammas kök :p @Kethets

Och om nån undrar varför jag lägger ut bilder på min mammas kök, så har det kommit upp i nån tråd nån gång, om vilka färger/vad man kan ha för stil i köket. Det är inte helt vanligt med blått tak, orangea och svarta väggar :rofl: så då har det krävts bild (vilket jag glömt tidigare)
dqn3nc.jpg

29z26hx.jpg
Ja det var speciellt!

Suckar åt att klarna skickar faktura till mig innan paketet ens blivit skickat från butiken jag shoppat i... Vill ju gärna ha mina saker innan jag betalar, det är därför jag alls väljer faktura.
Fick påminnelse på att jag hade paket på posten innan jag fick ordinarie sms. 5 dagar innan.
Visste att paketet kom för jag såg det i paketvagnen på affären
Om nu inte nån kommit på ett nytt sätt att jävlas då och börjat beställa saker i mitt namn

Fick påminnelse på att jag hade paket på posten innan jag fick ordinarie sms. 5 dagar innan.
Visste att paketet kom för jag såg det i paketvagnen på affären
Om nu inte nån kommit på ett nytt sätt att jävlas då och börjat beställa saker i mitt namn
Jag fick både avisering och påminnelse samma dag på sms... Med typ 2 timmars mellanrum O_o Postnord har sitt eget liv..

Jag har städvecka på klubben så jag har varit nere och städat toaletter och sedan kört ett lydnadspass med Bentley. Nu dricker jag te och nördar ner mig i Elucidarius. Det finns så mycket i den här världen som jag inte vet något om än, det gör mig glad på något vis!

Försöker få klart en skoluppgift men kan inte fokusera då det luktar rök/rökelse från trapphuset. Börjar få huvudvärk och är lite nojig då jag inte kan avgöra om det luktar brandrök eller rökelse (har varit med om att det brunnit hemma och är lite övernojig kring just röklukt) :(

Kollar på matsmart om jag ska köpa hem nått...

Kollade sidan och fick ett habegär efter en kapselmaskin :( Men jag får köra med snabbkaffe tills jag har pengar till en sådan :D

Jag ska ladda för möte med hyresbolaget ang ett drogfritt stödboende som öppnar i höst, den hamnar i trappuppgången brevid min :crazy: Men man ska inte måla fan på väggen, det ska vara drogfritt och personal dygnet runt på det boendet så jag hoppas att alla håller sig lugna på mötet idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar