Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev precis inbjuden till vinprovningen imorrn för ena gästen behövde avboka Tråkigt med gästen men bra för mig
Haha! Faktiskt ren lyckträff
Nä..det är ett illa tecken. Likaså mot FK och AF, det är inte alls uppskattat.
Ja det var speciellt!Okej, här kommer de utlovade bilderna på min mammas kök @Kethets
Och om nån undrar varför jag lägger ut bilder på min mammas kök, så har det kommit upp i nån tråd nån gång, om vilka färger/vad man kan ha för stil i köket. Det är inte helt vanligt med blått tak, orangea och svarta väggar så då har det krävts bild (vilket jag glömt tidigare)
Fick påminnelse på att jag hade paket på posten innan jag fick ordinarie sms. 5 dagar innan.Suckar åt att klarna skickar faktura till mig innan paketet ens blivit skickat från butiken jag shoppat i... Vill ju gärna ha mina saker innan jag betalar, det är därför jag alls väljer faktura.
Jag fick både avisering och påminnelse samma dag på sms... Med typ 2 timmars mellanrum Postnord har sitt eget liv..Fick påminnelse på att jag hade paket på posten innan jag fick ordinarie sms. 5 dagar innan.
Visste att paketet kom för jag såg det i paketvagnen på affären
Om nu inte nån kommit på ett nytt sätt att jävlas då och börjat beställa saker i mitt namn
Kollar på matsmart om jag ska köpa hem nått...