Ska se minst ett, kanske två, avsnitt av Castle
Jag fortsätter med Dr Dreamy och Steamy inatt med Kan Mr Blund så kan jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska se minst ett, kanske två, avsnitt av Castle
De ar MYCKET miljo medvetna har i Oregon
Gott att du inte gjorde det. Heja digLäser olika relationstrådar här på buke, påminns om några händelser från senaste året och blir glad åt att jag inte svarade på smsen som jag fick från trasselmannen häromdagen (som nämndes här i tråden). Det är SÅ skönt att slippa allt det där nu.
Börjar kolla Bones från säsong 1Ska se minst ett, kanske två, avsnitt av Castle
I Göteborg finns ju jensens boefhouse. Eller vad det nu heter hahaSitter och funderar på en överraskning till min fina sambo. Vi har hängt i hop i ett år nu och för stunden och fram till jul jobbar han sjukt mycket. Känner att han är värd nått extra. Lutar åt att dra ner till Göteborg ( har bara 45 min dit) och äta något riktigt, riktigt gott. Hade varit lite skönt att komma från väggarna här hemma för en kväll. Men har också Trollhättan och Vänersborg på nära håll. Där är vi heller aldrig. Men Uddevalla känns för hemma.
Någon som har ett bra tips på mysig restaurang med riktig klass på maten?
Inte asiatiskt. Helst kött eller Italienskt.
Vad är detta för ställe?I Göteborg finns ju jensens boefhouse. Eller vad det nu heter haha
Vad är detta för ställe?
Nja. Låg i Nordstan såg jag på Google. Känns inte så high clas eller romantiskt
Nu skall jag sätta in kvällsdisken i maskinen och sedan skall jag på min date med John Blund. Hoppas han har med sig några sköna drömmar.
Vad är detta för ställe?
Nja. Låg i Nordstan såg jag på Google. Känns inte så high clas eller romantiskt
Var där i lördags. Beasås på hink, köttbullarna var halvfabrikat liksom pepparsåsen. Köttet var tort och genomstekt trots att de frågade om hur det skulle vara och vi alla bad om medium. Två beställde musslor men fick mest tomma skal. SuperbesvikenJag vet inte riktigt vad du menar med high class eller romantiskt men på Pasta + har jag alltid fått god mat Ligger i närheten av Scandinavium.
Var där i lördags. Beasås på hink, köttbullarna var halvfabrikat liksom pepparsåsen. Köttet var tort och genomstekt trots att de frågade om hur det skulle vara och vi alla bad om medium. Två beställde musslor men fick mest tomma skal. Superbesviken
Jag måste bara fråga, bor du i Portland?
Det är visserligen 10 år sedan jag var där sist men jag älskar/de Portland Mina vänner där har tyvärr flyttat till Vermont så jag har liksom ingen anledning att åka nu för tiden men jag tror jag skall ta mig en tur till sommaren/hösten.
Hoppas morgonkaffet smakade bra!
Vi hade en allergiker med oss och de kom ut med såshinkar och köttbullepaket så vi fick läsa själva. Kändes minst sagt B att få en hink sås i knät!!!Men så tråkigt! Jag har ätit olika pasta- och kötträtter där, minst en gång per år i 15+ år, och alltid varit nöjd. Fått köttet precis som jag vill ha det och lätt att byta ut saker i rätterna. Just bearnaisesåsen har jag aldrig ätit där så den kan jag inte uttala mig om men det låter inte alls roligt
Andra restauranger som jag har ätit på för några år sen är Vivaldi och ?. Vet dock inte hur de är nu.