Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antingen har du ett oändligt tålamod eller så är du kärHem ja... jag är i Göteborg fortfarande... särbons plan (dvs "vilken plan") sket sig så vi fick sova över hos en av hans chefer. Jag är väl inte speciellt upprörd men lite irriterande är det allt eftersom jag inte har några hygiengrejor eller medicin med mig. Jaja, tur att man har snälla grannar med nyckel som tittar till katterna.
Nu håller han på att starta valpet (eller iaf prova) sedan ska vi till Feltema och köpa batteri. Jag har någon avlägsen förhoppning om att komma hem i den här veckan
Antingen har du ett oändligt tålamod eller så är du kär
Så trevligt att träffa @Anna igår plus att jag fick ju bra tips av henne om lunchställe så det blev en gigantisk Toast Skagen på Le Pain Francais i Nordstan brödet var så gott att jag var tvungen att köpa med mig ett hem
Ögonlaser?Ska förresten operera ögonen på måndag
Han kommer säkerligen till dig först! Jag har legat villig i sängen i en timme nu men han är inte här än heller
Yes, jag har just flyttat upp till Portland fran South Carolina. Ganska stor skillnad kan jag saga. Eller rattare sagt, jag bor i Hillsboro, men det ar som att saga att man inte bor i Stockholm utan i Enskede.
Jag stormtrivs har aven om det ar kallt med mina matt matt. Det ar runt 10 - 15 grader och jag ar van att det ska vara minst 25*C sa jag ar kall. Mina rottisar alskar det och ar bara glada och ystra. Det ar en fantastisk natur har ... och jag alskar den diversa samlingen manniskor som finns har. Folk ar lika accepterande och toleranta har som i San Francisco arean.
Sag till om du kommer hit sa far vi traffas.
Jag sitter och laser pa korkorts teorin Har kan man inte bara byta ut korkortet utan man maste skriva teorin igen. Vilket jag kan forsta, det ar stor skillnad mot i South Carolina, har ska man till och med veta hur man kor ekonomiskt.
Det far nog ta nagra dagar till innan jag aker for att fixa korkortet, jag misstanker att jag behover nya glasogon, sa det ar bast att jag fixar det forst.
Men visst skulle du köra särbons bil hem? Det är väl bara att åka, han kan väl strula sig hem på egen hand...Så trevligt att träffa @Anna igår plus att jag fick ju bra tips av henne om lunchställe så det blev en gigantisk Toast Skagen på Le Pain Francais i Nordstan brödet var så gott att jag var tvungen att köpa med mig ett hem
Hem ja... jag är i Göteborg fortfarande... särbons plan (dvs "vilken plan") sket sig så vi fick sova över hos en av hans chefer. Jag är väl inte speciellt upprörd men lite irriterande är det allt eftersom jag inte har några hygiengrejor eller medicin med mig. Jaja, tur att man har snälla grannar med nyckel som tittar till katterna.
Nu håller han på att starta valpet (eller iaf prova) sedan ska vi till Feltema och köpa batteri. Jag har någon avlägsen förhoppning om att komma hem i den här veckan