Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då ligger man till sängs. Känns i kroppen att man vart i farten, trött ont och slut. Hunnit med besök hos mormor och min moster var där med min 13 åriga kusin, inte träffat dom två på väldigt länge och hoppas jag inte behöver det i närmsta framtiden heller... mormor är själv en energitjuv, och kan säga att moster och kusin också är det... kusinen var högljudd, tjatig och ville att alla skulle höra på henne, och moster (och mormor) är sån som frågar hur det är men som egentligen inte är intresserade av svaret :meh: jag sa som det var på frågan, det är upp och ner, har det rätt jobbigt nu. MmHmm blev svaret typ och ett leende :wtf:
Efter det blev det upp till stan igen och äta thaimat, gott och lyxa de med friterad banan med glass till efterrätt.

Har för övrigt tagit kort på mammas orangea / svarta kök @Kethets men får posta dom imorgon :p
JAAAAAAAAAAAAAA

Insåg att jag redan sett dagens avsnitt och även nästa av Greys :meh:
Borde verkligen plugga men funderar på om jag ska sova i stället och bli kvitt lite sömnbrist. Men då måste jag duscha innan och jag orkar inte .... Så jag funderar på att se en film i stället....eller kanske gå en sväng med hundarna fast jag inte riktigt vågar pga av vildsvinen på andra sidan stallet :cautious:

En kväll...så många val.... herregud vilken tur att det finns vin att tillgå! :

Insåg att jag redan sett dagens avsnitt och även nästa av Greys :meh:
Borde verkligen plugga men funderar på om jag ska sova i stället och bli kvitt lite sömnbrist. Men då måste jag duscha innan och jag orkar inte .... Så jag funderar på att se en film i stället....eller kanske gå en sväng med hundarna fast jag inte riktigt vågar pga av vildsvinen på andra sidan stallet :cautious:

En kväll...så många val.... herregud vilken tur att det finns vin att tillgå! :
Jag blev jättenyfiken på nästa avsnitt! Värsta dramat på g ju! :eek:

Jag glömde äta middag ikväll. :confused:
Har inte ätit sen lunch..
Kanske är för jag hade ont av min fibro och tog smärtstillande. Förlorar man hungerkänslor då kanske?

Skulle gå direkt hem efter jobbet. Av ngn outgrundlig anledning styrde stegen lite snett och jag hamnade på kvartershaket där jag råkade stöta på ett gäng trevliga individer som jag delade en ostbricka och en flarra prosecco med. Outgrundlig äro vägen hem.. Eller nåt

Ligger i bingen och konstaterar mitt beroende av iphone,ipad och tv.

Ska inte ta mer omepazol heller. Har varit jäkligt illamående hela em/kvällen. Får köpa det andra ranitidin istället.

Jag har bara en sak kvar som ska upp i badrummet (som hantverkare ska fixa) och det är ett badrumsskåp med inbyggd belysning. Elektrikern skulle kommit förra veckan men hörde inte av sig och jag orkar bara inte längre. Döm om min förvåning när han ringer på hemtelefonen halv tio på kvällen och ber om ursäkt :O På tisdag fm kommer han och fixar :)
Nu nanna kudden, natti!

Jag har bara en sak kvar som ska upp i badrummet (som hantverkare ska fixa) och det är ett badrumsskåp med inbyggd belysning. Elektrikern skulle kommit förra veckan men hörde inte av sig och jag orkar bara inte längre. Döm om min förvåning när han ringer på hemtelefonen halv tio på kvällen och ber om ursäkt :O På tisdag fm kommer han och fixar :)
Nu nanna kudden, natti!

Skönt med besked! Sov gott :)

Sitter med en kopp varmt tea efter att jag varit ute i kylan. Det var bara 10*C idag och det ar super kallt nar man inte ar van. Jag letade tillochmed reda pa vantar nar jag kom hem. Brrr ... Det blir definitivt en tripp till sodra Californien, Arizona, och vidare langst den sodra gransen till Florida i vinter sa jag far tina upp lite.:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar