Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Önskar att jag vore fullt frisk så jag orkar med allt roligt jag gör! Börjar bli smått less på att vara däckad i flera dgr efter en helg med sprit och en villig karl :angel:

Fick förresten hem min första matkasse från Linas idag :up: har beslutsångest över vad jag ska tillaga imorrn :D :d

Jag har tankar på att prova Ica:s matkasse. Har testat Linas och det var inte direkt mat som föll mig i smaken men alla ingredienser var alltid fräscha och dom flesta recept var enkla och lätta att följa!

Sonen har höstlov. Myser i soffan med honom, hundarna och ett glas rött och ser på Sverigequizzen.

Gör som @Voff och ser på Sverigequizen men är samtidigt förbannad på att appen strulade. Idag har jag kunnat väldigt många frågor (bor i Staffanstorp och ser Lund från min parkering ;) ) så det är extra försmädligt.

Lyssnar på underbar musik och njuter av att i princip allt har gått riktigt bra idag. Kan inte minnas när senast en kväll kändes såhär lugn och bra. Det ska firas med lite varm choklad tror jag! (och så ska jag betala några räkningar, för att ha det avklarat... huh)

Gör som @Voff och ser på Sverigequizen men är samtidigt förbannad på att appen strulade. Idag har jag kunnat väldigt många frågor (bor i Staffanstorp och ser Lund från min parkering ;) ) så det är extra försmädligt.
Tyvärr inte mitt landskap i dag men lite kan jag iaf.
Älskar detta program :love:

Lyssnar på underbar musik och njuter av att i princip allt har gått riktigt bra idag. Kan inte minnas när senast en kväll kändes såhär lugn och bra. Det ska firas med lite varm choklad tror jag! (och så ska jag betala några räkningar, för att ha det avklarat... huh)
Grattis till en bra dag med härlig känsla. Sådana dagar kan man få ha ofta :)

Fick förresten hem min första matkasse från Linas idag :up: har beslutsångest över vad jag ska tillaga imorrn :D :d

Jag har tankar på att prova Ica:s matkasse. Har testat Linas och det var inte direkt mat som föll mig i smaken men alla ingredienser var alltid fräscha och dom flesta recept var enkla och lätta att följa!

Vi har provat Linas men tyckte till slut som @ainasoja, maten föll oss inte alltid i smaken. Nu kör vi annat märke av och till. Utmärkt när man inte orkar eller har svårt o veta vad man ska laga. :up:

Vi har provat Linas men tyckte till slut som @ainasoja, maten föll oss inte alltid i smaken. Nu kör vi annat märke av och till. Utmärkt när man inte orkar eller har svårt o veta vad man ska laga. :up:

Jag har upptäckt finessen med att kunna beställa hemkörning av maten från Ica, jag går in och letar recept på mat jag tycker är gott och sedan väljer jag att lägga till ingredienserna i shoppinglistan! Smidigt och samtidigt är det recept på mat jag tror att jag tycker om.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar