Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick tag i mamman innan och hörde att bubbelbad är poppis, så vi köpte med oss tre flaskor på vägen. Billigt men väldigt uppskattat!Det låter vettigt!
kl
Åkte iväg med barnet så nu är det fred mellan oss igen. Trots att han envisades med att åka med fönstret nedrullat i 110.
Fick förresten hem min första matkasse från Linas idag har beslutsångest över vad jag ska tillaga imorrn
Sitter framför elden i kaminen och äter. Är så tacksam över att jag har mat och ett hem och värme.
Inte helt självklart för alla jag känner.
Tyvärr inte mitt landskap i dag men lite kan jag iaf.Gör som @Voff och ser på Sverigequizen men är samtidigt förbannad på att appen strulade. Idag har jag kunnat väldigt många frågor (bor i Staffanstorp och ser Lund från min parkering ) så det är extra försmädligt.
Tyvärr inte mitt landskap i dag men lite kan jag iaf.
Älskar detta program
Grattis till en bra dag med härlig känsla. Sådana dagar kan man få ha oftaLyssnar på underbar musik och njuter av att i princip allt har gått riktigt bra idag. Kan inte minnas när senast en kväll kändes såhär lugn och bra. Det ska firas med lite varm choklad tror jag! (och så ska jag betala några räkningar, för att ha det avklarat... huh)
Fick förresten hem min första matkasse från Linas idag har beslutsångest över vad jag ska tillaga imorrn
Jag har tankar på att prova Ica:s matkasse. Har testat Linas och det var inte direkt mat som föll mig i smaken men alla ingredienser var alltid fräscha och dom flesta recept var enkla och lätta att följa!
Jaaaa....jag hade rättTEXTILIER!!!!!!
Vi har provat Linas men tyckte till slut som @ainasoja, maten föll oss inte alltid i smaken. Nu kör vi annat märke av och till. Utmärkt när man inte orkar eller har svårt o veta vad man ska laga.
Jag tycker inte det är jobbigt att flytta själv, sist engagerade jag hela familjen, plus så lånade jag bil från jobbet och fick med allt på samma dag. Smidigt.Jag brukade hata att flytta. Sen jag kom på grejen med flyttfirma är det inte lika farligt längre...