Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska betala räkningar.

Samt invänta mail från lönekontoret då min löneavi säger att det ska komma X tusen lappar imorgon vilket jag inte förstår då jag numera ligger under AFA för ersättning för min sjukskrivning. De är iofs varmt välkomna om det stämmer, men om det inte stämmer så vill jag att de justerar redan nu :) Så onödigt att betala tillbaka pengar :grin:

Ska eventuellt in till staden sen och gå till frisören med minste sonen men vill inte :(

Kortet är ifrån juli men det är både längre och lockigare nu. Men tyvärr så blir det för mycket mat i håret då han älskar att kleta mat i håret när man inte ser. Men även lera o dylikt fastnar i håret. Blir ohållbart, speciellt då även mössan kanar av pga allt hår.

b169717.jpg

Ska betala räkningar.

Samt invänta mail från lönekontoret då min löneavi säger att det ska komma X tusen lappar imorgon vilket jag inte förstår då jag numera ligger under AFA för ersättning för min sjukskrivning. De är iofs varmt välkomna om det stämmer, men om det inte stämmer så vill jag att de justerar redan nu :) Så onödigt att betala tillbaka pengar :grin:

Japp, min chef som gjort fel igen.

Förra gången glömde hon skriva in att min sjukskrivning förlängdes så jag fick lön, dvs återbetalningsskyldig. Nu hade hon glömt justera att det är heltid och inte 75% sjukskrivning som hon först fick in papper på. Stress hela tiden.

Japp, min chef som gjort fel igen.

Förra gången glömde hon skriva in att min sjukskrivning förlängdes så jag fick lön, dvs återbetalningsskyldig. Nu hade hon glömt justera att det är heltid och inte 75% sjukskrivning som hon först fick in papper på. Stress hela tiden.

Jobbigt när folk inte har koll!

Ska eventuellt in till staden sen och gå till frisören med minste sonen men vill inte :(

Kortet är ifrån juli men det är både längre och lockigare nu. Men tyvärr så blir det för mycket mat i håret då han älskar att kleta mat i håret när man inte ser. Men även lera o dylikt fastnar i håret. Blir ohållbart, speciellt då även mössan kanar av pga allt hår.

b169717.jpg
Vilket vackert hår! :love: Hoppas han lär sig att inte kladda så mkt så att det kan bli lika fint sen igen, även om jag anar att han är precis lika vacker i en kortare frisyr :heart

Wifit på jobbet funkar igen så jag slipper vara hänvisad till mobiler med kass teckning :up:

Hittills idag har jag hunnit sortera ett kök och lossa två bilar till. Min rygg är inte jätteglad men har nog kommit på vad som felas ändå. Har också köpt ett fotstöd så att jag får bättre vinkel på bäckenet när jag sitter och det känns redan mycket bättre då! :)

Vilket vackert hår! :love: Hoppas han lär sig att inte kladda så mkt så att det kan bli lika fint sen igen, även om jag anar att han är precis lika vacker i en kortare frisyr :heart

Tack :D, då förstår du att jag inte vill klippa :( Får se om man kan korta det lite bara utan att behöva klippa allt :angel:

Tack :D, då förstår du att jag inte vill klippa :( Får se om man kan korta det lite bara utan att behöva klippa allt :angel:
Jag var tvungen att klippa dotterns lockar för ett år sen. Det var fint men växte som en hockeyfrilla :D och tovade sig enormt. Klippte en kort page typ och var rädd att lockarna aldrig skulle komma tillbaka, men det gjorde dem! Nu har hon hår ner på ryggen (förutom luggen som hon tuggar av :meh:) och det är jämna, fina lockar :love:

Jag var tvungen att klippa dotterns lockar för ett år sen. Det var fint men växte som en hockeyfrilla :D och tovade sig enormt. Klippte en kort page typ och var rädd att lockarna aldrig skulle komma tillbaka, men det gjorde dem! Nu har hon hår ner på ryggen (förutom luggen som hon tuggar av :meh:) och det är jämna, fina lockar :love:

Åhh, då hoppas jag på samma med sonen för det är så fint :love::love:

Hörrni förresten. Vad i hela fridens namn ska vi köpa i födelsedagspresent till dotterns pappas kusin som fyller 14, och har downs. Förra året fick han presentkort på bio, funderar på presentkort på bokhandel nu, eller blir det för löjligt? Gah! Jag vet inte!

Försöker komma igång med pluggandet, det går alldeles för trögt trots intressant ämne... :cautious: Kvinnans rösträtt är spännande men jag tar mig inte ens igenom texten idag utan att hjärnan vandrar iväg och funderar på annat... :meh:

Försöker komma igång med pluggandet, det går alldeles för trögt trots intressant ämne... :cautious: Kvinnans rösträtt är spännande men jag tar mig inte ens igenom texten idag utan att hjärnan vandrar iväg och funderar på annat... :meh:

Har samma bekymmer. Har dessutom kommit till en tung insikt som inte gör det hela så mkt bättre.

Jag kollar på när flyttkillarna bär ut min lägenhet. De har bara dom tunga grejerna kvar nu. Stackarna!

4e vån utan hiss är fan inte skoj vid flytt!!!!
Skönt med flyttkillar iaf! När jag å exet flyttade var det från 3e våningen till fjärde, samma gård men annat hus, ingen hiss i nått av husen... min industrisymaskin på ca 80-100 kg var inte populär då :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar