Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pepparkaksdeg, gills det?Fler än jag som käkat pepparkakor än?
För att jag är ledig imorgon och ska till tandläkaren. Bara därför.Varför går helgen så fort?
Plåga..?Tre poäng till Malmö, mycket trevligt! Nu ska jag plåga mig med en dusch.
Bara degen..,Fler än jag som käkat pepparkakor än?
Plåga..?
Fler än jag som käkat pepparkakor än?
Men det är väl inte kört? De resterande 50 kan du ju låna nån annanstans med sämre ränta. Fast du har väl en liten kontantinsats att lägga in?Kollat hur mycket jag skulle få låna om jag skulle vilja köpa mig ett hus uppe i Ludvika för ca 450 000 kr, med en driftkostnad på 2500 kr i mån. Och med en lön på 19* före skatt. = 0 kr på swedbank, och upp till 400 000 kanske hos Länsförsäkringarna Känns typ kört.
Fast det tror jag inte är så tokigt.., man får ju sällan låna hela beloppet utan måste lägga in en kontant del själv. Försök låna du kan låna den kontanta delen någon annanstans..Kollat hur mycket jag skulle få låna om jag skulle vilja köpa mig ett hus uppe i Ludvika för ca 450 000 kr, med en driftkostnad på 2500 kr i mån. Och med en lön på 19* före skatt. = 0 kr på swedbank, och upp till 400 000 kanske hos Länsförsäkringarna Känns typ kört.
Bara det att jag får inte låna trots jag skrivit in att jag har 15% I egen insats och huset kostar 450 000 alltså om jag hade 75 000 själv och vill låna resten. Men, det är ju inte aktuellt fören till sommaren tidigast och både pengar och jobb behövs ju. Jobb har jag ju, men i SkåneFast det tror jag inte är så tokigt.., man får ju sällan låna hela beloppet utan måste lägga in en kontant del själv. Försök låna du kan låna den kontanta delen någon annanstans..
Ja det löser sig alltid på nått sätt i värsta fall bor jag billigt hos lillebror en period och sparar ihop pengar och fixar mig ett jobb i närheten.Men det är väl inte kört? De resterande 50 kan du ju låna nån annanstans med sämre ränta. Fast du har väl en liten kontantinsats att lägga in?
Driftskostnaden är ju fantastisk.
Kom igen. Var kreativ. Det där fixar du!
Jag fick låna mer än så hos länsförsäkringar fast jag bara hade A-kassenivå på inkomsten.
Vilken tur det inte bara är jag som får för mig att äta degenBara degen..,