Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä undra om jag ska värma på lite av fjolårets glögg, om den fortfarande är fräsch :p Börjar bli trött dock, så borde väl fundera på sängen snart å.

Frustrerad. Nätet ligger nere här. Och så har jag hittat nån skit i datorn som jag inte får bort. Behöver nog nätåtkomst för att lösa problemet.

Ser på tv och kliar gammeltiken på magen ist.

Kollat hur mycket jag skulle få låna om jag skulle vilja köpa mig ett hus uppe i Ludvika för ca 450 000 kr, med en driftkostnad på 2500 kr i mån. Och med en lön på 19* före skatt. = 0 kr på swedbank, och upp till 400 000 kanske hos Länsförsäkringarna :meh::banghead: Känns typ kört.
Men det är väl inte kört? De resterande 50 kan du ju låna nån annanstans med sämre ränta. Fast du har väl en liten kontantinsats att lägga in?

Driftskostnaden är ju fantastisk.

Kom igen. Var kreativ. Det där fixar du!

Jag fick låna mer än så hos länsförsäkringar fast jag bara hade A-kassenivå på inkomsten.

Kollat hur mycket jag skulle få låna om jag skulle vilja köpa mig ett hus uppe i Ludvika för ca 450 000 kr, med en driftkostnad på 2500 kr i mån. Och med en lön på 19* före skatt. = 0 kr på swedbank, och upp till 400 000 kanske hos Länsförsäkringarna :meh::banghead: Känns typ kört.
Fast det tror jag inte är så tokigt.., man får ju sällan låna hela beloppet utan måste lägga in en kontant del själv. Försök låna du kan låna den kontanta delen någon annanstans..

Fast det tror jag inte är så tokigt.., man får ju sällan låna hela beloppet utan måste lägga in en kontant del själv. Försök låna du kan låna den kontanta delen någon annanstans..
Bara det att jag får inte låna trots jag skrivit in att jag har 15% I egen insats och huset kostar 450 000 :meh: alltså om jag hade 75 000 själv och vill låna resten. Men, det är ju inte aktuellt fören till sommaren tidigast och både pengar och jobb behövs ju. Jobb har jag ju, men i Skåne :p

Men det är väl inte kört? De resterande 50 kan du ju låna nån annanstans med sämre ränta. Fast du har väl en liten kontantinsats att lägga in?

Driftskostnaden är ju fantastisk.

Kom igen. Var kreativ. Det där fixar du!

Jag fick låna mer än så hos länsförsäkringar fast jag bara hade A-kassenivå på inkomsten.
Ja det löser sig alltid på nått sätt :) i värsta fall bor jag billigt hos lillebror en period och sparar ihop pengar och fixar mig ett jobb i närheten.
det är ju ingen brådska att fixa nått lån eftersom jag inte är klar med skolan förrän till sommaren :) bara försöker drömma mig bort :p

Jag kollar på när flyttkillarna bär ut min lägenhet. De har bara dom tunga grejerna kvar nu. Stackarna!

4e vån utan hiss är fan inte skoj vid flytt!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar