Vad gör ni? Del 7!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hörrni förresten. Vad i hela fridens namn ska vi köpa i födelsedagspresent till dotterns pappas kusin som fyller 14, och har downs. Förra året fick han presentkort på bio, funderar på presentkort på bokhandel nu, eller blir det för löjligt? Gah! Jag vet inte!

Vad gillar han? Tycker han om att läsa? Shoppa kläder? Spela spel på nätet? TV-spel? Köpa snask? ( ICA har också presentkort som man utnyttja till sånt )

Vad gillar han? Tycker han om att läsa? Shoppa kläder? Spela spel på nätet? TV-spel? Köpa snask? ( ICA har också presentkort som man utnyttja till sånt )
Alltså, jag vet faktiskt inte! :crazy: Han blir ofta väldigt introvert när vi är med för han är inte van vid barn, och vi ses alldeles för sällan. Funderar på det allsidiga "Uppsalapresentkortet" som massvis av olika butiker är anslutna till, då kan de välja själva.

Flippade just på en idiotgubbe som vägrade flytta sin väska från ledigt säte i vänthallen. När jag frågade (då i vänlig ton) om han kunde flytta sin väska svarade han (helt fucking otroligt) "nej du mår säkert bättre av att stå". Jag pekade då på en tant med kryckor och frågade om samma gällde henne. Fick då veta att jag det var inte mitt problem och han tänkte inte flytta sin väska. Sa då några mindre trevliga ord till honom. Nu hoppas jag bara att nån högre makt ser till att vi inte hamnar bredvid varandra i flyget. Skulle kunna bli lite... frostigt :angel::angel::angel:

Alltså, jag vet faktiskt inte! :crazy: Han blir ofta väldigt introvert när vi är med för han är inte van vid barn, och vi ses alldeles för sällan. Funderar på det allsidiga "Uppsalapresentkortet" som massvis av olika butiker är anslutna till, då kan de välja själva.
Det låter vettigt!

kl
Åkte iväg med barnet så nu är det fred mellan oss igen. Trots att han envisades med att åka med fönstret nedrullat i 110.

Fanns inget vettigt att äta på planet så nu har jag käkat tre stycken toblerone på typ 2 minuter pga ashungrig. Mår nu lite illa och folk sneglar konstigt på mig

Provar laga nått nytt, lasagne på kycklingfärs och Keldas tex mex tomatsoppa som "sås". Luktar gott, hoppas det smakar lika bra! :p
Syr lite samtidigt också. Fick hem 4 nya jättefina jultyger så blir lite grytlappar till :)

Funderar på vad som kan ha hänt med min lampa i köket. Imorse fungerade den bra. Nu på kvällen händer ingenting när jag trycker på knappen (dimmer-modell) och det är liksom ingen stuns i den. Vad fan gör man då? :confused:

Imorgon kommer tysken och tittar på Max. De ska ha honom i ett litet jordbruk tillsammans med flera andra hästar (ekologiskt). Jag tror det kan vara något som passar Max, han älskar att arbetas för hand men vill inte dra vagn eller ridas. Jag hoppas att det känns bra när vi träffas!

Hemkommen och tog en rask promenad med hästen, hon var inte riktigt lika taggad som mig att gå fort, men hon lyssnade bra. Vi övade på att gå fort och sen stanna, gå fort sen stanna. Har en bit kvar men kändes bra att aktivera hennes hjärna lite och inte bara älga på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: Myzan87
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: Angel
·
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 274
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar