P
prallan
Dricker kaffe och väntar på att ge mig ut i trafiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså HUR orkar ni gå upp så tidigt?
// Squie - nyss vaknat.
Jobb som kräver det vettuAlltså HUR orkar ni gå upp så tidigt?
// Squie - nyss vaknat.
För man inte har något val om man vill ta sig till skola eller som nu, praktik då har jag ändå en timmes sovmorgon nu mot skola, då går jag upp halv sju. När jag jobbade gick jag upp halv 5 för att hinna vara på jobbet kl 6Alltså HUR orkar ni gå upp så tidigt?
// Squie - nyss vaknat.
Har man inget val så..Alltså HUR orkar ni gå upp så tidigt?
// Squie - nyss vaknat.
Grattis! Och finaste namnet, min underbara morfar hette detJag har blivit moster idag..
Till Sixten
Tack.Grattis! Och finaste namnet, min underbara morfar hette det
Helt klart! Nåt riktigt mjukt och mysigt. Dottern har en nalle från Nallekompaniet som hon har gosat med sen hon var bebis och den är fortfarande lika mjuk och go! Idag är det dessutom nallens dag!Tack.
Jag funderar på om Sixten vill ha ett mjukisdjur?
Vad tror ni?
Irriterad! Väntat på hantverkaren sedan halv 8. Inte hört någonting. Så frågar sambon målaren som gick utanför om han visste något. Tydligen är han sjuk, bör man inte höra av sig då!? Hade i alla fall jag gjort. Och ni som vart med om renoveringar där tapetsering görs, hur lång tid har det tagit för er? En tvåa det gäller.
Det är standard operating procedure för hantverkare. Nåde dig dessutom om du upplyser dem om att det inte är uppskattat och att nästa gång vill du fan veta om sådana saker.
Då är du en surkärring
Jag har naturligtvis inte sagt något dylikt åt en hantverkare. Skulle aldrig göra något sådant