Haha ännu mer Bridget Jones-varning hade det blivit då. Inte bara @tornblomma alltså!Hade jag suttit uppe, påklädd, så hade jag tagit ett glas. Men nu ligger jag i sängen i bara linne och trosor ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ännu mer Bridget Jones-varning hade det blivit då. Inte bara @tornblomma alltså!Hade jag suttit uppe, påklädd, så hade jag tagit ett glas. Men nu ligger jag i sängen i bara linne och trosor ju
Skojjante!Haha ännu mer Bridget Jones-varning hade det blivit då. Inte bara @tornblomma alltså!
Får göra detDu får också komma och dricka bubbel då!
Jo men hur hjälper det hästen? Jag är så less på att se okunniga ryttare sitta och såga ner stackars travare .Förvisso, men hur ser det ut när ovana ryttare rider? Hon gör förmodligen sitt bästa.
Väldigt snäll hästVarför lägga upp något så gräsligt? Snäll häst som inte skickar av henne måste jag säga..
Det hjälper inte hästen ett dugg. Jag tycker också att det är orätt mot hästen. Men enligt min (ringa) erfarenhet är det ungefär så det kan se ut när ovana ryttare rider. Även inför tränare/ridlärare.Jo men hur hjälper det hästen? Jag är så less på att se okunniga ryttare sitta och såga ner stackars travare .
Åh så mysigt!Jag dricker morgonkaffe utanför stallet. Har haft morgonfodring och utsläpp tidigare, vi ska löshoppa kl 10 så ingen idé att åka hem mellan.
Vad händer? kram!Är så sjukt stressad och nervös att tänderna skallrar och jag håller på att gå åt. Situation där man håller på att börja garva fast det är så hemskt fel det någonsin kan bli enbart för att man är så nervös