Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh fan, det är såpass. Är det bättre att gå via en sådan än att gå t ex direkt till psykolog eller hur funkar det, om du inte har något emot om jag är nyfiken?
Ska man ha tag i en psykolog inom högkostnadsskyddet, är jag rätt säker på att läkarintyg. Vuxenhabiliteringen vänder sig till varaktig funktionsnedsättning, tex diagnoser inom autism. Vilket jag har, tänker att de psykologerna har bättre kompetens inom det området. Men vet inte.

Så vitt jag vet så är du yngre än vad jag är så då borde Darin vara ok för mig :up: :D
Har du nån mogen man till övers? Han ska inte vilja ha fler barn men gilla min onge och så ska han stå ut men min sjukligt nyfikna mamma :angel: :D Men viktigast är att han INTE heter Micke eftersom jag och mina mina systrar har alla tre barn med var sin Micke :angel:

Nej han är inte ok!! :cautious:

Rekommenderar Riche skilsmässobaren för mogna män :sneaky:

Ska man ha tag i en psykolog inom högkostnadsskyddet, är jag rätt säker på att läkarintyg. Vuxenhabiliteringen vänder sig till varaktig funktionsnedsättning, tex diagnoser inom autism. Vilket jag har, tänker att de psykologerna har bättre kompetens inom det området. Men vet inte.
Aha, det kan vara så det ligger till också. Det hade jag inte ens tänkt på. :o

Ska jag ut på nån bar så får du allt vara med och hålla mig i handen! Det var åratal sen jag raggade ju! :o Alltså, typ 7-8 år ju!

Du behöver inte mkt finess. Vill man spela svår kan man vänta typ 5 minuter och snegla sig omkring lite med blicken "åh här sitter jag helt ensam...". Sen har du ett erbjudande. Har du riktigt bråttom kan du bara gå fram till målet och tala klarspråk.

Du behöver inte mkt finess. Vill man spela svår kan man vänta typ 5 minuter och snegla sig omkring lite med blicken "åh här sitter jag helt ensam...". Sen har du ett erbjudande. Har du riktigt bråttom kan du bara gå fram till målet och tala klarspråk.
Bah, den gång jag blir uppraggad av nån frivillig så kan grisar flyga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama