Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv sitter jag och funderar på hur hästen går, verkar inte som den vilar ordentligt på steget. Hästen passar även såg jag nu och den lilla galopp man såg var väldigt fyrtaktig och gick inte fram ordentligt.
Den som rider skriver själv "vet att det ser ut som att jag sågar en det gör jag inte bara att jag inte har så bra stöd i ytter tygeln och sen är han en travare med och dom går oftast lite så med huvudet." Que? :confused:
Är det du som kommenterat på videon? Lite vad som rörde sig i mina tankar också.

Såg nu att videon är 3 år gammal, så får hoppar ryttaren kommit längre i sin ridning nu.
Ja det var jag som kommenterade, kunde inte hålla mig.
Såg det jag också sedan, ja det kanske är helt annorlunda nu

Vad roligt!

Jag ska släppa ut hästar på söndag, annars borde jag städa.

Borde antagligen se till att jag får kontakt med en psykolog, men det är j-v krångel.
Ja det ska bli roligt....

UGH... nu påminde du mig om något jag borde göra........ städa. Det börjar lukta lite unket när jag kommer hem så högtid. Får nog bli städning på måndag när jag är ledig.

Psykolog ska jag också gå till någongång, blir nog troligen efter nyår för egen del.
Först blir det hälsokontroll hos företagshälsan, ska bli spännande. :)

Ja det ska bli roligt....

UGH... nu påminde du mig om något jag borde göra........ städa. Det börjar lukta lite unket när jag kommer hem så högtid. Får nog bli städning på måndag när jag är ledig.

Psykolog ska jag också gå till någongång, blir nog troligen efter nyår för egen del.
Först blir det hälsokontroll hos företagshälsan, ska bli spännande. :)
Hatar att städa!

Jag tänkte försöka få psykolog via vuxenhabiliteringen, men måste ha ett läkarintyg först...

Borde klippa hästen igen nu i helgen. Men det tar emot.

Hatar att städa!

Jag tänkte försöka få psykolog via vuxenhabiliteringen, men måste ha ett läkarintyg först...

Borde klippa hästen igen nu i helgen. Men det tar emot.
Finns det någon som gillar att städa egentligen? :rofl:
Tycker mest det blir fint en liten stund efter, men sen ser det ut som fan igen.

Måste man ha läkarintyg för att gå till psykolog? Vad är nu det för påfund? Är det för att vem som helst inte ska utnyttja psykologen eller vadå? :crazy:

Finns det någon som gillar att städa egentligen? :rofl:
Tycker mest det blir fint en liten stund efter, men sen ser det ut som fan igen.

Måste man ha läkarintyg för att gå till psykolog? Vad är nu det för påfund? Är det för att vem som helst inte ska utnyttja psykologen eller vadå? :crazy:
Är jätteduktig på att plockat undan :D men resten kan kvitta! Får löneförhandla hårt nästa gång, så jag har råd med städhjälp. ;)

Ska man komma till vuxenhabiliteringen måste man tydligen ha läkarintyg på att man har en diagnos, trots att jag har papper på det sen tidigare.

Eftersom ingen tydligen vill umgås med mig ikväll så sitter jag hemma i soffan i min ensamhet, lyssnar på "All by myself", skriksjunger med viss inlevelse, häller i mig rödvin och käkar choklad. Naturligtvis la jag även ut en facebook-status om detta och taggade personer som dissat mig.
Hahahah så jävla martyr :rofl:

Senast ändrad av en moderator:
Ska man komma till vuxenhabiliteringen måste man tydligen ha läkarintyg på att man har en diagnos, trots att jag har papper på det sen tidigare.
Oh fan, det är såpass. Är det bättre att gå via en sådan än att gå t ex direkt till psykolog eller hur funkar det, om du inte har något emot om jag är nyfiken?

Du snackar med tanten som raggade upp en 18 åring igår. Jävla kaoz alltså :crazy: Jag tycker att du ska satsa på en mogen man. Alltså inte Darin ;)
Så vitt jag vet så är du yngre än vad jag är så då borde Darin vara ok för mig :up: :D
Har du nån mogen man till övers? Han ska inte vilja ha fler barn men gilla min onge och så ska han stå ut men min sjukligt nyfikna mamma :angel: :D Men viktigast är att han INTE heter Micke eftersom jag och mina mina systrar har alla tre barn med var sin Micke :angel:

Eftersom ingen tydligen vill umgås med mig ikväll så sitter jag hemma i soffan i min ensamhet, lyssnar på "All by myself", skriksjunger med viss inlevelse, häller i mig rödvin och käkar choklad. Naturligtvis la jag även ut en facebook-status om detta och taggade personer som dissat mig.
Hahahah så jävla martyr :rofl:
Får lite Bridget Jonesflashbacks. Hahahaha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama