Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Potatis och en café de paris-sås hade jag valt Annars funkar ris och bea också såklart!Har diskat. Sitter nu å äter sportlunch istället för att laga mat... men vad har man till snitzel? Brukar aldrig göra det... funkar ris? Vilken sås? Bearnaisesås går det?
Då får det nog bli ris och café de Paris sås, potatis har jag ingen hemmaPotatis och en café de paris-sås hade jag valt Annars funkar ris och bea också såklart!
Läste "petade katten i ögonen"Petade katten i öronen, hon spann som bara den. Måste vara bra betyg
Nu peta i sig lite lunch kanske
Samma här tills du upplyste migLäste "petade katten i ögonen"
Där sa du någotMan åker på valfri ridresa
Har gått in i väggen
Kram! Andas och ta hand om dig!Har gått in i väggen
Jag super också Köpte en halvflaska champagne för jag har jobbat, jobbat, jobbat den här veckan och ville belöna mig. Har blivit såld på champagne. Gillade det inte alls förut, men nu vill jag inte ha annat. Tur jag inte dricker alltför ofta.Öh, en cider kickar bra när man inte ätit och kutat runt på stan
Skål!
Jag super också Köpte en halvflaska champagne för jag har jobbat, jobbat, jobbat den här veckan och ville belöna mig. Har blivit såld på champagne. Gillade det inte alls förut, men nu vill jag inte ha annat. Tur jag inte dricker alltför ofta.