Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
:turd: Drog upp pyjamas byxorna och lyckades slita min sura muskel (eller om den krampade), jag trodde det var i axeln men det är tydligen bröstmuskeln som sen så trevligt strålar ut i hela armen. ******* va ont det gjorde :rage: Inte konstigt att det känns som att jag varit på väg att få en hjärtattack om det är den som har hållits på och varit elak hela veckan för det där gjorde verkligen ont.

Försöker gestalta min favoritvideo med Bonnie Tyler för min kollega (som inte kan svenska). Jag sjunger med inlevelse och bara:
"Ok and now you have to imagine that there's a wind in the hockeyfrilla".
Han bara: "ok" och tittar skeptiskt på mig.

Kaozz :rofl:

Var på vc i em pga smärtorna jag haft i bröstet. Han tryckte på bröstbenet och aj vad ont det gjorde. Han trodde det var en inflammation och gav det vanliga rådet. Hem och ta värktabletter.
I övrigt var jag för ung för att det ska vara nåt annat.

Jag super också :up: Köpte en halvflaska champagne för jag har jobbat, jobbat, jobbat den här veckan och ville belöna mig. Har blivit såld på champagne. Gillade det inte alls förut, men nu vill jag inte ha annat. Tur jag inte dricker alltför ofta.

Min käre särbo (som oftast pyntar, han tjänar typ 5-6 ggr så mycket som mig) fick lov att erkänna att i vissa sammanhang är champagne gott. I sammanhang med hummer. Ja, han får betala för den också och jag känner mig inte ett dugg ofeministisk.

Så ja, champagne är gott och ska njutas så ofta man har råd. Det är dock LIVSFARLIGT för balans- och gångförmågan :D Kan tillägga att det finns bättre prissatta champagner på nätet som levereras till dörren som är helt drickbara.

Tillägg: Skål!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama