Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Instämmer i att sakna någon att krama på som man själv vill krama på. Visserligen har jag barnen och katten men saknar att ha någon vuxen att krama också.
Katten får man krama på nåder dessutom haha :D
Sitter och funderar på vad man ska äta till mat idag

@Inglorion Krya på dig, hoppas det går bra med eleverna idag också

Ännu en som saknar någon att kramas med.
@Inglorion krya på dig! Hoppas det blir bättre tills du ska ha eleverna.

Jag sitter i sängen, ätit en kardemummabulle från Espresso House till frukost (i sängen :p), plockat ner tvätten som hängt över natten och sökt en praktikplats till.
Lär väl ställa mig och stryka en hel hög med tyger idag, och ge mig på disken som jag skulle ha fixat igår..Tens-apparaten jobbar på idag med, mensvärken är jobbig :(

@Mirre: Försöker jag krama mina katter blir det akuten sedan :crazy: de är gosiga men på sina villkor :p :D
:D Det stämmer att hundar har ägare och katter har tjänare. Kira har det absolut :D
Jag kan få lyfta upp och krama på henne en stund, sedan börjar hon knorra och sprattla för att komma ner. Ligger i knäet gör hon aldrig, däremot ligger hon gärna i samma rum som man är i.

Tänker på dig nu *tänktänktänktänk* - hoppas att det hjälper :up:
Och @athena_arabians det hjälpte! :heart Fast kanske mest för att jag hade fått bytt tandhygienist och fick en som faktiskt lyssnade på mig och tog sig tid. Värre är att jag ska tillbaka på måndag och få bort lite tandsten :nailbiting::arghh: Det är nog det enda yrke där man kan skinna kunderna och dessutom göra dem illa :cautious:
För nu någon inte ska bli upprörd, jag vet att de gör sitt jobb och att det är bra för mig och det finns inget tvång att gå dit osv osv men nu gnäller jag lite ändå! ;)

Tack för allt pepp. Stod upp hela tiden, kände mig professionell och skrev ner kommentarer för alla 13 elever. De var rätt värdelösa, men det ska man vara när man precis har börjat sin kandidat och inte har vanan inne. Gör det lätt för mig att ge konstruktiv kritik :D Ger man kritiken på rätt sätt brukar de bli oerhört mycket bättre nästa gång :)

Dags för middag, hemgång och att ligga på sängen tills i morgon!

Avlider. Tentan gick åt helvete, har megaont i huvudet och skall åka tåg och buss och tåg och buss i typ 5 timmar. Med denna jävla huvudvärk som inte finns nått botemedel för, och en hund som hatar att åka saker.
Vill gräva ner mig i ett hål och stanna där.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama