Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger I sängen å slösurfar och väntar på att tens apparaten ska jobba klart med mensvärken innan jag släcker ner. Har låten "Glenn " av Björn Rosenström i huvudet
Glenn kan supa, Glenn kan slåss och Glenn kan röka sina bloss.
Kan han särskilt mycket mer? Det tror jag inte att han kan.
Jo, Glenn kan svulla kabanoss, och Glenn kan spy på väg till Kos.
Där får vi nog dra en gräns för Glenns totala kompetens....
där fick jag för att jag å kompisen hade allsång med hans låtar i lördags...
Jag kan lyssna! Du måste inte alltid vara stark, då går du sönder till slut. Kan jag göra något för dig?Sitter i halmen ute hos djuren och känner mig sjukt jävla ensam.
Inte ensam som i inga vänner eller familj utan ensam i min situation och utan någon som orkar höra eller bry sig. Alla har nog med sitt och jag ska ju vara den starka.
Det är därför man köper hus i Dalarna i stället. Skål!
Jisses, nu har jag fått se den största stenen jag sett hittills sitta fastkilad i en hästs hov. Är bara glad att hästen var snäll som lät mig hålla på att försöka få loss den, en hovkrats fick sätta livet till och fick avsluta med att använda handkraft, men hovkratsen hade hjälpt till lite i alla fall.
Den var rejäl!
Mm, inte undra på att hästen haltade när jag släppte in dom. Får hoppas det inte blir en hovböld av det bara. Förvisso inte min häst, men desto viktigare eftersom det var en ridskolehäst.Den var rejäl!
Det är därför man köper hus i Dalarna i stället. Skål!
Sitter i halmen ute hos djuren och känner mig sjukt jävla ensam.
Inte ensam som i inga vänner eller familj utan ensam i min situation och utan någon som orkar höra eller bry sig. Alla har nog med sitt och jag ska ju vara den starka.
Man åker på valfri ridresaOm man ska åka utomlands själv under sommarsemestern nästa år, vart ska man åka då?