Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit nere och lämnat några nytvättade jackor och ett par skor till lokala Röda korset som har klädutdelning till nyanlända flyktingar idag. Funderar på om jag ska vara så dekadent att jag tar ett glas vin nu på blanka torsdagseftermiddagen.

Fråga @tornblomma om det går för sig ;) :D

Själv kommer jag att få choklad till efterrätt ikväll, min snälla lunchgäst :love: hade ätbara presenter med sig :d kissarna fick godis också och Tassa tom visade sig fast det var någon okänd här :D

Nu räcker det med skola idag. Kan inte påstå att affärsekonomi med balansräkning och resultaträkning har fastnat, okoncentrerad och huvudvärk :( pratade med några av klasskompisarna som frågade hur det var å det var rätt jobbigt. En av tjejerna sa "du som alltid är så glad". Ja det är väl det som är problemet, man låsas vara glad fast man inte är det. Fått boken idag iaf så jag kan läsa lite till tentan som är på fre v 42.

Nu ska jag försöka ta det lugnt hemma och krya på mig.

Ja, ta hand om dig! :)

Absolut, det räcker garanterat :up:

Kan inte erbjuda choklad men svingar du dig hit finns det cheesecake bottnad med dulce de leche-äpplen. Om det duger som substitut då :)

Men då, var långt ju :D

Fråga @tornblomma om det går för sig ;) :D

Själv kommer jag att få choklad till efterrätt ikväll, min snälla lunchgäst :love: hade ätbara presenter med sig :d kissarna fick godis också och Tassa tom visade sig fast det var någon okänd här :D
:love: Det var helt klart värt en utflykt för den underbara lunchen! :love: Fantastiskt gott! :up: Min familj var lite gnällig över att jag aldrig kom hem men jag tror de överlever! :D
Tusen tack för en god lunch och trevlig pratstund! Du får komma in här när du har vägarna förbi så jag får försöka bjuda igen! :up:

:love: Det var helt klart värt en utflykt för den underbara lunchen! :love: Fantastiskt gott! :up: Min familj var lite gnällig över att jag aldrig kom hem men jag tror de överlever! :D
Tusen tack för en god lunch och trevlig pratstund! Du får komma in här när du har vägarna förbi så jag får försöka bjuda igen! :up:

Varsågod, det var bara trevligt med lunchsällskap :love: jag hojtar definitivt till om jag är i faggorna, förhoppningsvis kan det ju bli lite jobb åt det hållet :up:

Säg åt familjen att det som inte dödar det härdar! :p

@athena_arabians jag jobbar på det :up:
Huvudvärken gick över tillfälligt medan jag var och shoppade loss på erikshjälpen. Fick dock tillbaka den när jag fick betala ut mig för nästan 600 kr :nailbiting: jag som "bara" köpte lite tyg och ett par teburkar plus lite trägrejer till mamma att måla... :eek:

Nu äter jag b&j i sängen :p
Och fick precis en ny order i butiken, från farmor igen :p:heart hon är för go :heart

Förfasas...
De har sålt en nästan identisk lägenhet som granntantens för 22 millar. Orkar fan ej. Jag kommer aldrig kunna byta upp mig till ngt större än min lilla lägenhetsgarderob. Tänker dränka mina sorger i cava. Tack och hej :banghead:

Om man ska åka utomlands själv under sommarsemestern nästa år, vart ska man åka då?
Nått lite udda ställe i Grekland? Eller Italien?
Vackert, god mat och dryck. Kultur. Sol. Relativt nära. Vettigt klimat. Vettigt pris.

Huvudvärken är kvar. Jag har tvättat två maskiner tyg och försökt torka dom i torkrummet men det är nått vajsing, varje gång jag knäpper på torken så startar den upp för att sen dö :confused: pallar inte ringa värden, så dom har fått hängtorka.
Ner och ta ner dom nu, sen en sömntablett och sedan dusch. Får se hur det är att ta sån, aldrig gjort det tidigare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama