Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag uppe i tid om det kommer någon hantverkare, känner att jag gärna sovit någon timme till dock.

Igår fick jag svar på röntgen av vänster vrist. Det är ingen spricka utan artros. Känns sådär, lär få lära mig att leva med smärtan antar jag..

Mår piss idag, vet inte om jag har feber eller vad som pågår. Koordinationen är inte det bästa, hjärnan känns rörig och det gungar lite halvkonstant.

Jag ska ha hand om elever på museet om två timmar dock så kan ju inte gå hem heller :crazy: Tur att det är dem som ska presentera saker, fast jag lär ju inte kunna få dem i rätt riktning om det börjar gå fel eller lyckas fånga misstag. Vet inte hur jag ska lyckas stå upp i två timmar :crazy: Var meningen att vi skulle till djurparken, där har jag hållit den här klassen två gånger redan så det hade funkat helt ok, men det blev inställt pga haze :down:

Mår piss idag, vet inte om jag har feber eller vad som pågår. Koordinationen är inte det bästa, hjärnan känns rörig och det gungar lite halvkonstant.

Jag ska ha hand om elever på museet om två timmar dock så kan ju inte gå hem heller :crazy: Tur att det är dem som ska presentera saker, fast jag lär ju inte kunna få dem i rätt riktning om det börjar gå fel eller lyckas fånga misstag. Vet inte hur jag ska lyckas stå upp i två timmar :crazy: Var meningen att vi skulle till djurparken, där har jag hållit den här klassen två gånger redan så det hade funkat helt ok, men det blev inställt pga haze :down:
Försök vila vila vila tills du ska ha klassen. Och ta hand om dig!! :heart

Nu är jag uppe i tid om det kommer någon hantverkare, känner att jag gärna sovit någon timme till dock.

Igår fick jag svar på röntgen av vänster vrist. Det är ingen spricka utan artros. Känns sådär, lär få lära mig att leva med smärtan antar jag..

Stackare :( Hoppas det inte gått alltför långt redan, min vän blev diagnosticerad med grav artro is höften i våras. Hon var
Försök vila vila vila tills du ska ha klassen. Och ta hand om dig!! :heart

Det går mycket vatten just nu i alla fall! Problemet blir väl om det orsakar toabesök var 5:e minut om ett par timmar!

I övrigt bokade jag precis en billig massage genom groupon, förhoppningsvis mår jag lite bättre om jag sortera ut axeln som verkar ge problem på samma gång O_o Tror det bara är en muskel som bråkar, i morse trodde jag att jag hade en hjärtattack då jag vaknade med stickande smärtor i bröstet också. Men ju mer dagen lider känns det mest som en muskel som är sur.

Stackare :( Hoppas det inte gått alltför långt redan, min vän blev diagnosticerad med grav artro is höften i våras. Hon var
[/QUOTE]

Än så länge är den ganska mild. Har i båda handlederna med. Jag antar att det blir så när man har psoriasis. Den här i vristen kom av att jag hamnade under hästen för drygt fyra månader sen. Nu har jag beställt BoT-sockar, jag har skydd till handlederna som hjälper massor när jag får ett skov.

I övrigt bokade jag precis en billig massage genom groupon, förhoppningsvis mår jag lite bättre om jag sortera ut axeln som verkar ge problem på samma gång O_o Tror det bara är en muskel som bråkar, i morse trodde jag att jag hade en hjärtattack då jag vaknade med stickande smärtor i bröstet också. Men ju mer dagen lider känns det mest som en muskel som är sur.

Jag håller tummarna för att massagen hjälper!

Tog en ledig dag, sov ut och nu häller jag i mig kaffet!

Jag saknar nån att krama på :(

Senast ändrad:
Dricker kaffe funderar lite. Är ledig i 4 dagar har inga måsten. Inget planerat mer än stallet idag. Tror jag ska försöka att bara göra det som faller mej in, inte planerar in något

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama