Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur kan en människa förändras så?
När jag åkte hem så mötte jag mitt X ute och promenerade med sin nya sambo, med mig ville han knappt aldrig ut och gå. Dock låg han på minussidan, då han inte hade någon reflex på sig i det skymningen som var, så jag såg henne först som hade reflexväst.... oh well. Kände i alla fall inget, vilket kändes bra.

Hur kan en människa förändras så?
När jag åkte hem så mötte jag mitt X ute och promenerade med sin nya sambo, med mig ville han knappt aldrig ut och gå. Dock låg han på minussidan, då han inte hade någon reflex på sig i det skymningen som var, så jag såg henne först som hade reflexväst.... oh well. Kände i alla fall inget, vilket kändes bra.

Förstår att det inte var jätteroligt men ibland är det så att man funkar inte ihop även om inte någon part är sas en "skitstövel". Man funkar helt enkelt bättre med någon annan. Mitt ex och jag är goda vänner men vi funkade inte ihop.

*stor kram*

Förstår att det inte var jätteroligt men ibland är det så att man funkar inte ihop även om inte någon part är sas en "skitstövel". Man funkar helt enkelt bättre med någon annan. Mitt ex och jag är goda vänner men vi funkade inte ihop.

*stor kram*
Ja, jag försöker tänka positivt att jag ändå är glad över tiden vi fick och att han har kunnat gå vidare och även jag.

Har gjort lite ärenden (läs: köpt smink på åhlens). På väg hem nu. Inser att jag är sjukt glassig och bär runt på mina saker i en plastpåse från Hemköp. I den ligger dock en Fendi-väska (som inte har ngn axelrem).
Jag är så praktisk :rofl:

Tittar på välgörenhetsgalan för världens barn på ettan och just tänkt "äh vad sjutton" och skickat iväg en hundralapp :p jag överlever ju utan den :)
Väldigt bra sångare på just nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama