Och jag sitter och dricker Prosecco! Mycket gått!
Skål på den också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag sitter och dricker Prosecco! Mycket gått!
Smakar det päron, vingummi och mandarin som det står på Systembolagets hemsida?Och jag sitter och dricker Prosecco! Mycket gått!
Kan du rekommendera något?Kan tillägga att det finns bättre prissatta champagner på nätet som levereras till dörren som är helt drickbara.
Den här ska smaka päron, melon och citrusskal. Jag tycker bara att det smakar gott lagom sött, inte så där så man riskerar diabetes!Smakar det päron, vingummi och mandarin som det står på Systembolagets hemsida?
Kan du rekommendera något?
Låter gott!Den här ska smaka päron, melon och citrusskal. Jag tycker bara att det smakar gott lagom sött, inte så där så man riskerar diabetes!
Skål!!Skål på den också!
Hur kan en människa förändras så?
När jag åkte hem så mötte jag mitt X ute och promenerade med sin nya sambo, med mig ville han knappt aldrig ut och gå. Dock låg han på minussidan, då han inte hade någon reflex på sig i det skymningen som var, så jag såg henne först som hade reflexväst.... oh well. Kände i alla fall inget, vilket kändes bra.
Ja, jag försöker tänka positivt att jag ändå är glad över tiden vi fick och att han har kunnat gå vidare och även jag.Förstår att det inte var jätteroligt men ibland är det så att man funkar inte ihop även om inte någon part är sas en "skitstövel". Man funkar helt enkelt bättre med någon annan. Mitt ex och jag är goda vänner men vi funkade inte ihop.
*stor kram*
Känner igen det där.Man längtar till helgen, sen inser man att det inte finns några planer
Och inte orkar jag göra något åt det hellerKänner igen det där.
Men tränaren borde ju vara det och stoppa detta sågande tycker jagRyttaren är kanske inte så ridvan?
Förvisso, men hur ser det ut när ovana ryttare rider? Hon gör förmodligen sitt bästa.Men tränaren borde ju vara det och stoppa detta sågande tycker jag
Antagligen för att ryttaren inte kan mer, inte ser hur det ser ut.Alltså trava runt runt på det sättet. Såga och gud vet vad. Skulle skämmas att lägga ut den videon ju