Så länge det inte är nån Wild strawberry-historia som @cili lurade i mig förra sommaren så är jag på!Bara om jag får bubbel! Jag älskar bubbel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge det inte är nån Wild strawberry-historia som @cili lurade i mig förra sommaren så är jag på!Bara om jag får bubbel! Jag älskar bubbel!
Grisar kan flyga:Bah, den gång jag blir uppraggad av nån frivillig så kan grisar flyga.
Bah, den gång jag blir uppraggad av nån frivillig så kan grisar flyga.
Nej, prosecco eller cava är mina favoriter, champagne fungerar men jag gillar dom andra bättre.Så länge det inte är nån Wild strawberry-historia som @cili lurade i mig förra sommaren så är jag på!
Men du är inte fet, det är jag. Såna som jag får inte napp på vanliga ställen, tyvärr. Jag är inte martyr nu, jag är realist.Asså jag blir typ aldrig uppraggad. Jag tror att snubbar rent allmänt tycker att jag är ful och har konstiga kläder...
MEN nu snackar vi köttmarknad. ALLA har chans vettö även vi!
Bara om jag får bubbel! Jag älskar bubbel!
Men du är inte fet, det är jag. Såna som jag får inte napp på vanliga ställen, tyvärr. Jag är inte martyr nu, jag är realist.
Därmed inte sagt att en krogkväll nog skulle vara jäkligt kul!
VerkligenStackars hästens mun!
Hörru, om du är fet så är jag en val men, jag jobbar på det iafAlltså jag har blivit fet! Min kropp har förfallit helt enkelt.
Men snubbar gillar ju körviga kvinnor sägs det. Tror inte alls att det är ett problem!
Ja jo, jag hade ju en karl. Men en onge la på en otrolig övervikt och jag har svårt att bli av med den. Och har liksom både glömt hur man raggar/dejtar + tappat självförtroende så jag vet inte. Förhoppningsvis kommer självförtroendet tillbaka i takt med att kilona försvinner. Så jag lägger nog det där med raggande på hyllan tills dessFörresten @Ninnurur, du har ju sett hur jag ser ut och jag har ju blivit gift till och med! Med en riktig hunk!
Äsch då, klart du kommer hitta någon som kommer trivas både med dig och dottern! Övervikt eller ej! Tills vidare tycker jag:Ja jo, jag hade ju en karl. Men en onge la på en otrolig övervikt och jag har svårt att bli av med den. Och har liksom både glömt hur man raggar/dejtar + tappat självförtroende så jag vet inte. Förhoppningsvis kommer självförtroendet tillbaka i takt med att kilona försvinner. Så jag lägger nog det där med raggande på hyllan tills dess
Vafan, kom hit med bubbel till mig också!Äsch då, klart du kommer hitta någon som kommer trivas både med dig och dottern! Övervikt eller ej! Tills vidare tycker jag:
MER BUBBEL ÅT FOLKET!!!
Sa jag att jag älskar bubbel?
Alltså, det är slutVafan, kom hit med bubbel till mig också!
Men åååååh! Jag har iofs vin hemma men det känns lite B att sitta och dricka själv, i sängenAlltså, det är slut
Det är nackdelen med en liten flaska, men jag har hört att det ska finnas hos @tornblomma imorgon!
Jag är själv hemma, i soffan dock men själv.Men åååååh! Jag har iofs vin hemma men det känns lite B att sitta och dricka själv, i sängen
Du får också komma och dricka bubbel då!Åh vill också ha bubbel!
Hade jag suttit uppe, påklädd, så hade jag tagit ett glas. Men nu ligger jag i sängen i bara linne och trosor juJag är själv hemma, i soffan dock men själv.