Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en sväng tillbaka till måndagen skog för att leta efter lillhundens koppel som vi tappade....någonstans....i en stor skog!

Hittade kopplet. Och lite svamp. Nu är både vi och hundar färdigrastade för dagen. Lite rött framför tvn passar perfekt!

Tittar på Halv åtta hos mig och försöker bestämma mig för om jag ska störa mig på programledaren eller inte. Är hungrig och maten i programmet ser så fruktansvärt god ut! :p

Ögonen går i kors, kanske dags att hoppa i säng eller var det gå och lägga sig, fast man varken går eller hoppar i sängen.... hmmm.... äh orka tänka på det nu är för trött, haha.... somnar ju nästan framför datorn... då e de illa.

Inser att folk är så märkliga. En kvinna i typ 65 års åldern klev på tunnelbanan och bara "hallå kan jag få sitta här"?! Det var flera lediga platser i tåget. "Öhm ok" sa jag och flyttade mig till platsen mitt emot. Sen satt människan och glodde surt på mig...?
WTF??

Inser att folk är så märkliga. En kvinna i typ 65 års åldern klev på tunnelbanan och bara "hallå kan jag få sitta här"?! Det var flera lediga platser i tåget. "Öhm ok" sa jag och flyttade mig till platsen mitt emot. Sen satt människan och glodde surt på mig...?
WTF??

Människan ÄR märklig.

Hade du råkat sätta dig på en plats som seniorer/funktionsnedsatta har förtur till? Vet du om det fanns en sådan skylt ovanför platsen?

Människan ÄR märklig.

Hade du råkat sätta dig på en plats som seniorer/funktionsnedsatta har förtur till? Vet du om det fanns en sådan skylt ovanför platsen?

Det tänkte jag iofs inte på.. kanske? Det var massa platser lediga, bland annat platsen mitt emot mig (som jag flyttade till).
Personen var varken gammal eller såg ut att ha ngt funktionshinder/problem att röra sig etc. Hon kan naturligtvis haft ngt extremt bra dolt handikapp (men det kunde jag ju lika gärna också haft isf)..

Högst märkligt :rofl:

Jag skulle tvätta efter jobbet. Sen tickade klockan iväg. Nåja, jag får väl lägga in en maskin nu istället. Bör räcka med en halv maskin.

WTF??
Skum tant....

Jag borde verkligen städa... men dricker vin och chillar i soffan. Mamma kommer på besök imorgon. Vore smartare att städa ikväll än att panikstäda imorgon. VAD HÅLLER JAG PÅ MED??? :banghead::banghead:

Har lovat mig själv att inte shoppa något klädesplagg på ett jävligt bra tag nu. Har fan kläder överallt och får inte in allt i garderoberna/klädställningarna etc.
MEN så hittade jag denna klänning idag och känner att jag kanske borde göra ett ENDA litet undantag?? Var tycker ni?

11371212_1651443618428197_1370377050_n.jpg

:confused::confused::confused:

Jag borde verkligen städa... men dricker vin och chillar i soffan. Mamma kommer på besök imorgon. Vore smartare att städa ikväll än att panikstäda imorgon. VAD HÅLLER JAG PÅ MED??? :banghead::banghead:

Har lovat mig själv att inte shoppa något klädesplagg på ett jävligt bra tag nu. Har fan kläder överallt och får inte in allt i garderoberna/klädställningarna etc.
MEN så hittade jag denna klänning idag och känner att jag kanske borde göra ett ENDA litet undantag?? Var tycker ni?

11371212_1651443618428197_1370377050_n.jpg

:confused::confused::confused:
Bara att slå till! Varför lägga pengar på hög liksom? Det gör ingen människa lycklig:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama