Varför känns det både som livet leker och suger i samma veva? Jag fattar inte riktigt... :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inser att folk är så märkliga. En kvinna i typ 65 års åldern klev på tunnelbanan och bara "hallå kan jag få sitta här"?! Det var flera lediga platser i tåget. "Öhm ok" sa jag och flyttade mig till platsen mitt emot. Sen satt människan och glodde surt på mig...?
WTF??
Människan ÄR märklig.
Hade du råkat sätta dig på en plats som seniorer/funktionsnedsatta har förtur till? Vet du om det fanns en sådan skylt ovanför platsen?
Skum tant....Inser att folk är så märkliga. En kvinna i typ 65 års åldern klev på tunnelbanan och bara "hallå kan jag få sitta här"?! Det var flera lediga platser i tåget. "Öhm ok" sa jag och flyttade mig till platsen mitt emot. Sen satt människan och glodde surt på mig...?
WTF??
Dags att ställa bort krabban innan @athena_arabians gör bort sigSkål! Jag och har nu ätit champagne och druckit kungskrabba... eller kanske tvärtom
Skum tant....
Eller näsflöjt. DET är ett konstigt intrument för konstiga människor!!!!!Men eller hur? Haha kaoz alltså
Bara att slå till! Varför lägga pengar på hög liksom? Det gör ingen människa lyckligJag borde verkligen städa... men dricker vin och chillar i soffan. Mamma kommer på besök imorgon. Vore smartare att städa ikväll än att panikstäda imorgon. VAD HÅLLER JAG PÅ MED???
Har lovat mig själv att inte shoppa något klädesplagg på ett jävligt bra tag nu. Har fan kläder överallt och får inte in allt i garderoberna/klädställningarna etc.
MEN så hittade jag denna klänning idag och känner att jag kanske borde göra ett ENDA litet undantag?? Var tycker ni?