Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marita73: Öh, what?! Du betalar ju idioterna, inte fan ska du kånka skräp (oavsett ditt fysiska skick)! Nu börjar jag bli riktigt förbannad å dina vägnar!
Vill du jag ska ringa projektledaren? eller snickaren? Eller båda två?
*stor kram*
Du får mer än gärna ringa dem Nä, jag är så less. Jobbet skulle vara klart imorgon, men två veckor till ska jag tydligen vänta. Det var den semestern det...
Kram
Jag skulle ha ringt både försäkringsbolaget och även projektledarens chef (för jag utgår ifrån att det inte är chefen som planerar). "Min" saneringsfirma var marginellt bättre än rörmokare nr 1 och det fick f-bolaget höra direkt. Det kanske inte gjorde någon nytta för min del men det kändes bättre iaf!
Kan du inte få en duschbod nu när det drar ut på tiden? Jag hade ju det i över ett halvår...
Projektledaren är iväg på kurs idag och imorgon. Försäkringsbolaget ringde jag igår! Att snickaren och elektrikern ens kom ut den här veckan är för att jag har ringt och hotat/skällt/vädjat. Annars hade jag nog inte sett till någon alls. De sa att jag hade fått en dusch att ställa upp om jag haft ett till våtrum. Tyvärr har jag ju bara kallvatten med eftersom varmvattenberedaren står i kartong fortfarande.
Plus datafirman är supersnabba och toppensmidiga, datorn blev klar idag! Jag ringde grannen för att höra om jag kunde få låna hennes bil, varpå hennes son som har firma på hennes gård hojtade i bakgrunden att jag kunde ta en hans bilar, han behövde inte den på en vecka! Den var eh intressant är nog rätt ord att köra... Den ser ut som en gammal "knarkarbil" men är topptrimmad till max med motor så man fick vara lite försiktig med gasen.
Plus våran bil är bogserad till våran vanliga bilia, imorgon kommer domen därifrån... Och plusplus, min barn bakar chokladbollar till mig!
Plus datafirman är supersnabba och toppensmidiga, datorn blev klar idag! Jag ringde grannen för att höra om jag kunde få låna hennes bil, varpå hennes son som har firma på hennes gård hojtade i bakgrunden att jag kunde ta en hans bilar, han behövde inte den på en vecka! Den var eh intressant är nog rätt ord att köra... Den ser ut som en gammal "knarkarbil" men är topptrimmad till max med motor så man fick vara lite försiktig med gasen.
Plus våran bil är bogserad till våran vanliga bilia, imorgon kommer domen därifrån... Och plusplus, min barn bakar chokladbollar till mig!
JoBorde... fler än jag som borde en massa mer än vad som faktiskt blir gjort?
Jadå förutom det där jobbiga att inte veta hur det blir med våran egen bil... Jag avskyr att vara beroende av andra...Livet blev med andra ord rätt bra?
Jadå förutom det där jobbiga att inte veta hur det blir med våran egen bil... Jag avskyr att vara beroende av andra...
Ja absolut! I morse kändes allt betydligt värre! Men jag blir rätt stressad när det kör ihop sig...Jag syftade på stunden. Att det tycks finnas en lösning, om än kortsiktigt o kanske inte 100% vad man som självständig vill ha, men ändock en lösning. Tänker på hur det lät för ett par inlägg sedan, då kändes det rätt tufft utifrån vad du beskrev.
Dessutom...nybakat...hur gott är inte det?