Jag bröt precis kontakten med min far
Bra för dig!
*stor kram*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår att det är asjobbigt, men det är nog ändå det bästa. Iaf för ett tag. Kram!Jag bröt precis kontakten med min far
Jobbig som fan rent ut sagt Men det finns inget annat alternativ och jag vet att det här är det bästa för min egen skull även om det gör ont.Förstår att det är asjobbigt, men det är nog ändå det bästa. Iaf för ett tag. Kram!
Det kanske inte är för alltid, vad som helst kan hända i framtidenJobbig som fan rent ut sagt Men det finns inget annat alternativ och jag vet att det här är det bästa för min egen skull även om det gör ont.
Nej det är för alltid. Han kommer aldrig ändra sig och jag vill inte ha mer våld, hotelser och omänskliga krav från hans sida. Han bryter ner mig. Det har skett för mycket. Jag kan tids nog förlåta honom, för min egen skull och för att kunna släppa och gå vidare men jag släpper inte in honom igen. Jag har redan gjort det en gång och nu får det inte ske mer. Han förstör mig.Det kanske inte är för alltid, vad som helst kan hända i framtiden
heartNej det är för alltid. Han kommer aldrig ändra sig och jag vill inte ha mer våld, hotelser och omänskliga krav från hans sida. Han bryter ner mig. Det har skett för mycket. Jag kan tids nog förlåta honom, för min egen skull och för att kunna släppa och gå vidare men jag släpper inte in honom igen. Jag har redan gjort det en gång och nu får det inte ske mer. Han förstör mig.
... varpå kisse nr 2, Tassa, kommer in. Jag känner mig som en dörrvakt ibland
Nej det är för alltid. Han kommer aldrig ändra sig och jag vill inte ha mer våld, hotelser och omänskliga krav från hans sida. Han bryter ner mig. Det har skett för mycket. Jag kan tids nog förlåta honom, för min egen skull och för att kunna släppa och gå vidare men jag släpper inte in honom igen. Jag har redan gjort det en gång och nu får det inte ske mer. Han förstör mig.
Dom har fostrat dig väl... varpå kisse nr 2, Tassa, kommer in. Jag känner mig som en dörrvakt ibland
Du har bara inte förstått dom fina vinkarna tidigare som sa att du skulle ligga kvar i sängen idag...Nu ger jag ta mig f*n upp, på väg till stan med den trasiga datorn och dotter som ska till skolan så lägger biljävelen av... så nu sitter jag på en parkeringsplats och väntar på hjälp... vad har jag gjort för ont?
Katten dissade mig för kaminen.. Det är nog iofs varmare där. Hunden ligger bredvid mig och snarkar.
Jag är klarvaken trots noll sömn i natt. Varför gör tänderna ondare varje gång man ska sova???
Nåja, på fredag ryker en och nästa månad tar jag den som stör visdomstanden. Så blir jag av med eländet..
Ja verkligen. Med allt stök som är med dottern och mitt ex nu så känner nog de att jag behöver dem med. Hunden har legat kloss an i flera dagar. Katten ligger ju alltid på min arm och sover så*kram* Det är härligt att ha djuren omkring sig när man inte mår bra
Jo, då hittade de inget fel... nu är det kopplingen... drygt 14 000 så våran mekaniker och konstatera att vi inte skulle få igen det... så nu är frågan helt ny bil eller nyare...Var inte den där bilen på verkstan nyligen?!
Håller tummarna för att det inte är något allvarligt (dvs dyrt...).
Jag skulle ha gjort det... och handlat igår... tack och lov för att det finns underbara människor, jag fick låna en bil av en vän utan att ens behöva fråga. Min bil står där, ta nycklarna och åk! Så nu ska jag fråga hans dotter om det finns något jag kan ge honom som han skulle uppskatta.Du har bara inte förstått dom fina vinkarna tidigare som sa att du skulle ligga kvar i sängen idag...
Håller tummarna för att det ringer en försäljare på din dörr just nu...Håller på att tona håret och har lagt en ansiktsmask. Mitt ansikte uppskattade det hela, jag var nog lite torr (läs: MYCKET).
Håller tummarna för att det ringer en försäljare på din dörr just nu...
eller ännu bättre - ett religiöst samfund...