LadyCovergirl
Trådstartare
Är rätt sur över att datorn har packat ihop... den är ganska precis ett år, extra påkostad med dubbla hårddiskar och nu är den död... den känns inte bra...
Så dumt! Vet du vad felet är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är rätt sur över att datorn har packat ihop... den är ganska precis ett år, extra påkostad med dubbla hårddiskar och nu är den död... den känns inte bra...
Hemma från bion nu. Helt okej. Lite spännande och andan i halsen känsla, ett par "hoppa till för nått plötsligt händer" och eTT par oväntade händelser. Mindre oväntat är att det kommer bli en 3a, såklart. Svag 4a av 5. Nästan en trea för den blir lite klyschig på slutet och förutsägbar. Men godkändRecension sen?
Jag jobbar inom byggbranschen och kan säga att jag verkligen försöker slå knut på mig för att mina kunder ska bli nöjda, för utan kunder har jag inget jobb.
Driver broken säger den... jag tycker att det inte ska kunna hända riktigt än... lite mer än ett år borde den hålla tycker jag....Så dumt! Vet du vad felet är?
Driver broken säger den... jag tycker att det inte ska kunna hända riktigt än... lite mer än ett år borde den hålla tycker jag....
Nu ger jag ta mig f*n upp, på väg till stan med den trasiga datorn och dotter som ska till skolan så lägger biljävelen av... så nu sitter jag på en parkeringsplats och väntar på hjälp... vad har jag gjort för ont?