Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
En Subaru Impreza! (kombi, så att hundarna får plats) Känns lite mer.. rejält(?) än den Micra jag kört hittills. Satt med världens största leende under hela provkörningen. Helt kär i den där bilen :p
Med tanke på vilka idioter det finns på vägarna, är det skönt att ha en rejäl bil!

Funderar också att köpa ny bil, behöver ha en jag kan dra transport med. Men jag orkar inte :p

Är rätt sur över att datorn har packat ihop... den är ganska precis ett år, extra påkostad med dubbla hårddiskar och nu är den död... den känns inte bra...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama