Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag äter b&j cinnamon buns MEDAN jag lagar matÄter choklad, borde ställa mig och laga mat egentligen...
Fullt rimligt! Det finns inget värre än att laga mat hungrig, juJag äter b&j cinnamon buns MEDAN jag lagar mat
Exakt! Och, det är ju en fördel med att vara vuxen, man behöver inte vänta till efter matenFullt rimligt! Det finns inget värre än att laga mat hungrig, ju
Diska för hand i stället då.Överväger att tömma och fylla diskmaskinen, men det är verkligen en av mina hatgrejer att göra. Jag vill inte!
Kan inte, har ingen propp till diskhon köpte en i somras men har ingen aning om var den blev av!Diska för hand i stället då.
Långpromenad?Lägger huliganen. Skulle bara ta honom innan sambon skulle ta över då han ville ut med hunden, då var klockan halv sju.
Börjar tro att jag blivit lurad....
Både bil och släp gick genom besiktningen ua. Fick till o med beröm för att släpet var välskött. Det lönar sig tydligen att lämna in det på service och tvätt innan
Nu har jag pratat med projektledaren (igen) och Folksam. Är måttligt road. Till slut ringde jag direkt till elektrikern som sa att han nog skulle komma på fredag. Jag fräste åt honom att han får fan prioritera om och komma hit imorgon. Han ville att jag skulle ringa imorgon bitti så vi får se om det lönar sig mer att vara otrevlig än trevlig..