Vad gör ni? Del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland undrar jag hur mkt skit CSN-handläggarna får? För tjejen jag pratade med idag, kan omöjligt må bra av någon anledning.

Ska snart låna böcker, det är himla bra att det finns ett bibliotek när böckerna är slut hos förlaget.. :) Hur nu kursansvarig hade tänkt sig det hela..är för mig en gåta.

Ibland undrar jag hur mkt skit CSN-handläggarna får? För tjejen jag pratade med idag, kan omöjligt må bra av någon anledning.

Ska snart låna böcker, det är himla bra att det finns ett bibliotek när böckerna är slut hos förlaget.. :) Hur nu kursansvarig hade tänkt sig det hela..är för mig en gåta.
Om böckerna är slut hos förlag så har jag för mig att de måste bytas ut till kursen, om det nu inte finns leveransdatum inom rimligt avstånd.

Om böckerna är slut hos förlag så har jag för mig att de måste bytas ut till kursen, om det nu inte finns leveransdatum inom rimligt avstånd.

Kan vara så, ja. Känns logiskt.
Ska iaf bli intressant o se vad kursansvarig har för svar...det är inte allt för snabba på att svara....

Jag avskyr hantverkare!!!
Ringde projektledaren eftersom ingen dykt upp. Nu tror de inte de blir klara nästa vecka. Jag får besök då som ska bo över helgen och just nu kan jag knappt röra mig själv här i huset. Känns väldigt onödigt med semester då jag inte kan njuta av att vara ledig..

Jag avskyr hantverkare!!!
Ringde projektledaren eftersom ingen dykt upp. Nu tror de inte de blir klara nästa vecka. Jag får besök då som ska bo över helgen och just nu kan jag knappt röra mig själv här i huset. Känns väldigt onödigt med semester då jag inte kan njuta av att vara ledig..

Riv i! :rage: Säg att DU har planerat utifrån vad de har sagt så då får de fan lösa det! :devil:

/surkärringen

Ligger i sängen än. Funderar om jag ska till kvantum direkt på morgonen så kan jag köpa gott bröd till frulle :d just nu är både kyl och frys ekande tomma :rofl:

Jag har haft en kamera nerkörd i näsan så har ont och allmänt sur (eftersom det gav precis det resultatet jag förväntade mig:ingenting)

Behöver skriva en reflektion på hur ens livstil,miljö och sociokultur inverkar på hälsan, hade inte varit något problem om jag hade mer än en rad att skriva det på. Överväger "Föds rik, ta inte droger eller tobak, ät måttligt, drick måttligt och stressa inte"
Sen när jag väl skriver denna tänker jag sura på att vi bara har max en a4 att skriva på.

Senast ändrad:
Just lagt in lite mat i frysen. Vilken skillnad i pris det kan bli beroende på vad man handlar. Kom undan väldigt billigt idag, 740 kr för 3 fulla kassar, där det både var ost, bacon, färsk kycklingfile, storpack köttfärs och 2 b&j bla. Men nu har jag sp jag klarar mig länge, blev 7 portioner färdigmarinerad kyckling filé och 6 portioner köttfärs uppdelat :p gillar extrapris på färsk kyckling, nu var det 35 kr kg pga kort datum :) bra för studentkassan :p nu göra frukost med te och grekiskt lantbröd.

Är sur och grinig o har tappat lusten för allt. Borde åka och träna hästen men att hantera en unghäst när jag är på det här humöret lär varken vara bra för honom eller mig. Bil och släp ska besiktigas idag med. Känner mig blä i största allmänhet :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag håller på att bli galen! Jag har ett jobb sedan 9 år tillbaks, som NC-operatör i en stad 5,5 mil från där jag bor. Nu har jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 198
Senast: touche
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 389
Senast: Karminnie
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 356
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama