Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har glömt att borsta håret idag, såg jag när jag kom till jobbetförnyar recept via mina vårdkontakter.
Sedan ska håret få sig en omgång hos frissan.
Jag har glömt att borsta håret idag, såg jag när jag kom till jobbet
Jo, den ligger i väskan, men jag har haft den på så mkt så min panna blivit alldeles knepig. Huden är snustorr och den blir pansarhård och flagnar Jag smörjer och tvättar och smörjer men det vill inte ge sig om jag inte slutar med keps ett tagDet är det man har keps till!
Om böckerna är slut hos förlag så har jag för mig att de måste bytas ut till kursen, om det nu inte finns leveransdatum inom rimligt avstånd.Ibland undrar jag hur mkt skit CSN-handläggarna får? För tjejen jag pratade med idag, kan omöjligt må bra av någon anledning.
Ska snart låna böcker, det är himla bra att det finns ett bibliotek när böckerna är slut hos förlaget.. Hur nu kursansvarig hade tänkt sig det hela..är för mig en gåta.
Om böckerna är slut hos förlag så har jag för mig att de måste bytas ut till kursen, om det nu inte finns leveransdatum inom rimligt avstånd.
Jag avskyr hantverkare!!!
Ringde projektledaren eftersom ingen dykt upp. Nu tror de inte de blir klara nästa vecka. Jag får besök då som ska bo över helgen och just nu kan jag knappt röra mig själv här i huset. Känns väldigt onödigt med semester då jag inte kan njuta av att vara ledig..
Se här - nu behövs ju Buke-bitcharna igenRiv i! Säg att DU har planerat utifrån vad de har sagt så då får de fan lösa det!
/surkärringen
Riv i! Säg att DU har planerat utifrån vad de har sagt så då får de fan lösa det!
/surkärringen
Uppdatering - dricker kaffe och äter frösnacksDricker kaffe och bakar frösnacks