Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ännu bättre att inte jobba alls i Stockholm. Och jobbar man hemma som jag gör nästan jämt, så är det extra gött att inte ens behöva gå utanför dörren.Bättre att börja supertidigt och åka kommunalt![]()
Alltid tungt att bli dumpad utan förvarning! Och sedan inte ta hand om djuren man lever med! Lågt.Pratade precis med mitt ex (och bästa vän). Han ska till USA imorgon, jätteglad för resan och har taggat i flera månader.
Nu ringde han och berättade att han blivit dumpad.. Helt utan förvarning, bara från en dag till en annan. Tycker så synd om honom, han lät verkligen som om jorden gått under. Och vilken dålig start på semestern.Ska dit ikväll och hämta hans katter (för flickvännen vill inte passa dem åt honom längre, trots att hon bor hos honom).
Jag är bara glad åt att få hem katterna, de är riktiga charmtroll båda två så det ska bli kul att passa dem. Får väl se vad min Tuva säger om det bara. Det ska nog gå bra.
Alltid tungt att bli dumpad utan förvarning! Och sedan inte ta hand om djuren man lever med! Lågt.
Det vet jag faktiskt inteOk. Baskjirer också?
Uppbrott är sällan det.Ja tycker det med. Hon hade trots allt lovat att passa dem, och hon bor ju för fasen i deras hem! Men men, jag ställer upp på alla sätt jag kan.
När jag lämnade honom var det inte på det smidigaste sättet heller för den delen. Men vi kom igenom det som vänner ändå.
Uppbrott är sällan det.
mitt ex sprang iväg med en annan och ringde och sa att hon tar ut skilsmässa, hon ville att jag inte kommer hem och vi ska vara vänner. nu när det gått ett tag och jag har en ny relation så har hon plötsligt blivit gullig mot mig! (vilket får att må illa), man gör inte vissa saker sedan tror allt ska vara som förut.
Rida shirehäst skulle vara häftigt! Har jag en kompis som gjorde och blev frälst. Och orka lär de väl definitivt göra.
Helst inte hemma hos mig då. Jag glömde dra ur kontakterna innan jag åkte iväg.Kanske lite åska snart![]()
Verkligen inte. men hon har bara satt sig i främsta rummer och kommer fortsätta så. Så det var en befrielse.ogillaInget snyggt uppbrott där inte.. Men grattis till den nya relationen! Har smygläst lite här på forumet om er
![]()
Åskar lite i Smedjebacken![]()
Nu ska vi inte vara sådanaDet är ännu bättre att inte jobba alls i Stockholm. Och jobbar man hemma som jag gör nästan jämt, så är det extra gött att inte ens behöva gå utanför dörren.![]()