Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska ta tag i mig själv och plocka ihop vad jag behöver för att åka till jobbet.

Vi har fått ändrade tågtider så mitt pass imorgon utgår. Tog en semesterdag istället för att behöva åka in till Värnamo och sitta där o glo på den stackaren som jobbar.

Pratade precis med mitt ex (och bästa vän). Han ska till USA imorgon, jätteglad för resan och har taggat i flera månader.
Nu ringde han och berättade att han blivit dumpad.. Helt utan förvarning, bara från en dag till en annan. Tycker så synd om honom, han lät verkligen som om jorden gått under. Och vilken dålig start på semestern. :down: Ska dit ikväll och hämta hans katter (för flickvännen vill inte passa dem åt honom längre, trots att hon bor hos honom).
Jag är bara glad åt att få hem katterna, de är riktiga charmtroll båda två så det ska bli kul att passa dem. Får väl se vad min Tuva säger om det bara. Det ska nog gå bra.

Pratade precis med mitt ex (och bästa vän). Han ska till USA imorgon, jätteglad för resan och har taggat i flera månader.
Nu ringde han och berättade att han blivit dumpad.. Helt utan förvarning, bara från en dag till en annan. Tycker så synd om honom, han lät verkligen som om jorden gått under. Och vilken dålig start på semestern. :down: Ska dit ikväll och hämta hans katter (för flickvännen vill inte passa dem åt honom längre, trots att hon bor hos honom).
Jag är bara glad åt att få hem katterna, de är riktiga charmtroll båda två så det ska bli kul att passa dem. Får väl se vad min Tuva säger om det bara. Det ska nog gå bra.
Alltid tungt att bli dumpad utan förvarning! Och sedan inte ta hand om djuren man lever med! Lågt.

Ja tycker det med. Hon hade trots allt lovat att passa dem, och hon bor ju för fasen i deras hem! Men men, jag ställer upp på alla sätt jag kan.

När jag lämnade honom var det inte på det smidigaste sättet heller för den delen. Men vi kom igenom det som vänner ändå.
Uppbrott är sällan det.
mitt ex sprang iväg med en annan och ringde och sa att hon tar ut skilsmässa, hon ville att jag inte kommer hem och vi ska vara vänner. nu när det gått ett tag och jag har en ny relation så har hon plötsligt blivit gullig mot mig! (vilket får att må illa), man gör inte vissa saker sedan tror allt ska vara som förut.

Vaknde upp efter ytterligare lite vila med en känsla av att vilja be hela världen att dra åt helvete :rage:

Fick en felfaktura från ett uppsagt försäkringsbolag.....dom fick väl kanske inte världens bästa bemötande, fast med all rätta. Fjärde gången dom försöker lura till sig pengar dom inte har rätt till :devil:

Känner mig helt utpumpad på energi och ska snart åka och jobba O_o

Uppbrott är sällan det.
mitt ex sprang iväg med en annan och ringde och sa att hon tar ut skilsmässa, hon ville att jag inte kommer hem och vi ska vara vänner. nu när det gått ett tag och jag har en ny relation så har hon plötsligt blivit gullig mot mig! (vilket får att må illa), man gör inte vissa saker sedan tror allt ska vara som förut.

ogilla :down: Inget snyggt uppbrott där inte.. Men grattis till den nya relationen! Har smygläst lite här på forumet om er ;)

Det är ännu bättre att inte jobba alls i Stockholm. Och jobbar man hemma som jag gör nästan jämt, så är det extra gött att inte ens behöva gå utanför dörren. :D
Nu ska vi inte vara sådana ;) så fort jag slutar vara hemlös kanske jag också kan få börja jobba hemifrån igen, i alla fall något dag i veckan. Och hemma är faktiskt hela tre mil norr om Stockholm! Nu är det nedräkning till inflytt :bump:

Nu tycker jag det borde vara färdigjobbat för idag. Men 40 minuter till behöver jag klara av. Tror jag ska kånka ut lite varor till bilen och kanske dammsuga lite.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
877
· Visningar
33 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka