Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beware of what you wish forHär i Smålandsstenar vräker det ner. Halvskoj när ställverket är beläget utomhus och det är möte på möte vilket betyder att jag måste stå i regnet och le.
Vet ej om det finns här. Islänningar baskjirer och nordsvensk har jag settRida shirehäst skulle vara häftigt! Har jag en kompis som gjorde och blev frälst. Och orka lär de väl definitivt göra.
Stod 90 som max på en hemsidaDet vet jag faktiskt inte
Vet ej om det finns här. Islänningar baskjirer och nordsvensk har jag sett
Är det väl bara vi gubbar som klarar av, ingen tjej jag känner har blivit äldre än 25, fast de hållit sig bra, sportiga och aktiva de nästa 30-40 25 årsdagarna...Och det har aven hant att vissa overlevt att fylla 60...![]()
Kom hem och hann bara utanför dörren när jag hörde åskan. Bara att ringa maken och fråga hur långt hemifrån han var och gå in igen (jag är åskrädd, och ja hunden fick kissa innan vi gick in och maken kan ta över).
Har sett travare oxåNä...Turridning med shirehästar finns nog inte så många av direkt, den jag red hos finns i Östergötland (Horn).
De har hittat något på min Magnetröntgen av hypofysen i torsdags.
Ett mikroadenom![]()
Ingen aning. Såg att de hade hittat det på Mina vårdkontakterAj. Men det är en liten tumör, och dessa ska alltid vara godartade!