Både varma och kallaJaså!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både varma och kallaJaså!![]()
Det är faktiskt inte så dumt att skriva ned dem (om de uppfyller säkerhetskraven och därmed är lite väl komplicerade att komma ihåg)
![]()
Ingen aning. Såg att de hade hittat det på Mina vårdkontakter
Skulle få kallelse till Endokrin igen när röntgen var gjord
Tror jag skippar longeringen idag. Det blåser som attan (16 m/s) och skurarna kommer på tvären var tjugonde min typ...
Här dundrar det för fullt och ösregnarNu skiner solen igen![]()
Kom hem och hann bara utanför dörren när jag hörde åskan. Bara att ringa maken och fråga hur långt hemifrån han var och gå in igen (jag är åskrädd, och ja hunden fick kissa innan vi gick in och maken kan ta över).
Jag är en orolig typ tyvärr. Det börjar bli lite väl mycket nuGår säkert bra, oroa dig inte för mycket nu.
Ibland undrar man över hur allt kan sammanfalla? 8 juli, två fester och en loppis och jag skulle vilja alla tre, men vet inte om jag kommer iväg på något av dem... 30 juni, tandläkartid i lilla staden och tid hos onkologen i stora staden, nästan samma tid...Jag har precis ombokat tandläkartiden, onkologen kändes viktigare!
![]()
Alltså någon verkar ju ha trampat på en hel hög med spindlar!![]()
Det känns nästan såDags att bygga en ark alltså?
8:e juli är väl jätteenkelt?!Det är ju bara ett event som räknas då!
![]()
Knappställverk?Här i Smålandsstenar vräker det ner. Halvskoj när ställverket är beläget utomhus och det är möte på möte vilket betyder att jag måste stå i regnet och le.
Knappställverk?
Jag är en orolig typ tyvärr. Det börjar bli lite väl mycket nu