Blir det väl ändå med allt regnande du beställer till Svärdsjö för att hålla brunnen full![]()
Det är kommunalt vatten här, inga brunnar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det väl ändå med allt regnande du beställer till Svärdsjö för att hålla brunnen full![]()
Det är kommunalt vatten här, inga brunnar.
Haha du var verkligen jättesnällt!Ska göra mitt bästaOm inte annat vill jag gärna undvika att leka wet shirt contest (f-n vad jag var blöt!
)
![]()
Har du söm, hammare och tång får jag se vilken väg jag åker i morgon efter 1100 då jag lossat i Nässjö. Hur lätt som helst att nita fast en lös sko ju.![]()
Jag vågar inte ge mig på det och har tyvärr inga grejer för det heller. Tack ändå![]()
Säger hon som gömt brunnen i buskarna @tornblomma snavade över här om året, har då tydligt för mig hon började berätta om en betongkant inuti snåren innan hon blev kidna**** ehh, åkte på photoshoot till israel några månader
![]()
Vad bra att jag såg autocorrecten nu, jätteblöt skulle det ju stå!Haha du var verkligen jättesnällt!
Räcker med en vanlig rörtång att dra fast sömmen med om sömmen fortfarande är kvar. Bara att hålla ena ändan av tången mot sömmen och skon och den andra ändan av tången mot sömmen uppe på hoven och dra till. brukar hålla någon vecka om du får till det.
Vad bra att jag såg autocorrecten nu, jätteblöt skulle det ju stå!
Låter kämpigtOk jag får lön, mat och hotel betalt under 10 dagar i Barcelona. Inte illa.
Livet är hårt för mekatronik/signal ingenjörer.
Livet är brutalt ibland.Låter kämpigt.
Jag ska ju bara ligga vid poolen och lata mig under arbetstid i slutet av veckan. Mat, boende och resa betalt av jobbet. Hårt liv.
Har du sådant jobbigt badkar som överfyller sig, tar jag gärna emot det. Skal vi säga leverans på fredag morgon i Fal***ing (vill ju va anonym)?![]()
Låter perfekt.Ok jag får lön, mat och hotel betalt under 10 dagar i Barcelona. Inte illa.
Livet är hårt för mekatronik/signal ingenjörer.