Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Räcker med en vanlig rörtång att dra fast sömmen med om sömmen fortfarande är kvar. Bara att hålla ena ändan av tången mot sömmen och skon och den andra ändan av tången mot sömmen uppe på hoven och dra till. brukar hålla någon vecka om du får till det.

Jag har en nittång(?) hemma men tyvärr har sömmen rymt någonstans i leran. Jag fortsätter helt enkelt att ringa och får jag inte tag på honom får jag ringa ut någon annan.

Flydde åsk-regnet och käkade tapas

19050328_1958859247666435_4782627254406479872_n.jpg

Nu hemma och chillar i soffan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
276
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
583
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 37 38 39
Svar
772
· Visningar
30 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka