Hjälp och hjälp. Det är en bra fråga. Hoppas att jag inte var för mycket ivägen.Det blev en del fix i grönsakslandet idag. Och så fick jag hjälp av @Tranan att fixa skydd för jordgubbar och kål.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjälp och hjälp. Det är en bra fråga. Hoppas att jag inte var för mycket ivägen.Det blev en del fix i grönsakslandet idag. Och så fick jag hjälp av @Tranan att fixa skydd för jordgubbar och kål.
Nä. Det blev braHjälp och hjälp. Det är en bra fråga. Hoppas att jag inte var för mycket ivägen.
Oj då, jag måste vara sjuk eller något!Nä. Det blev bra.
Den tog jag upp i kreativa stavningstråden.Läser en Google-annons här på buke: "Ekologisk växtmäring"
![]()
Kan ju med sammanfatta det som att du var grymt mycket effektivare än Pälsfröken som fnös mest och inte alls tyckte att mat ska serveras på golvet, silverbricka skulle nog passa henne bättre.Summa summarum (hur det nu stavas, autocorrect föreslår "Simrishamn"), vi utgör ett bra team! Och på måndag ringer du fastighetsskötaren![]()
HmmmmmmmDet blev en del fix i grönsakslandet idag. Och så fick jag hjälp av @Tranan att fixa skydd för jordgubbar och kål.
Hur kan man ha missat det?HmmmmmmmHar ni något ni vill berätta för oss
![]()
Jag har ju "hört" tranan prata om ny kärlek,men den andra parten har varit tystare,tills igår då det var något med hoppa.......Hur kan man ha missat det?
Blev ändrade planerSka du flytta? Vart då?
Kommer dock att flytta nån annanstans men vart vet jag inte änBlev ändrade planer
Var meningen att jag skulle flytta med sambon men efter hans beteende sista tiden så har jag valt att stanna kvar.
Som tur var har jag inte sagt upp lägenheten
HmmmmmmmHar ni något ni vill berätta för oss
![]()
Missat dejtingtråden?Jag har ju "hört" tranan prata om ny kärlek,men den andra parten har varit tystare,tills igår då det var något med hoppa.......