Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var lyrisk efter stallet idag!:love: Hoppade först medryttarhästen och det kändes såååå enkelt! Hoppade visserligen bara 1 m men det kändes som en bom på marken. Sen skulle jag precis åka hem när jag fastnar med en hästägare och hon frågar om jag vill hoppa hennes häst igen! Sagt och gjort.
Den hästen alltså!:love: Även där kändes det såååå enkelt och så kul!
Känns ju extra bra eftersom jag har haft så dåligt självförtroende i hoppningen.

Jag och mamma gick till Turken och hämtade ut mitt paket. På vägen hem gick vi förbi pizzerian och köpte en pizza hem. Bananpizza supergott! :d Men det tyckte inte magen = :turd: :crazy:
Funderar på att anmäla mig till Resan till Rävsten i augusti. Träffpunkt Tinget anordnar en resa dit då med övernattning. Kostar 400 kr med mat bara. Man kan anmäla sig från den 6 juni

Landat hemma efter att ha hämtat sadel och varit på Strömsholm och hälsat på bukare :)
Eftersom jag är sån rebell :sneaky: och skippade antibiotikan sist jag hade bihåleinflammation så har den typ två månader senare, just i dag exploderat och jag är typ döende nu :o :banghead: :turd: , så ja nu knaprar jag lydigt antibiotikan innan jag trillar av pinn :crazy:
Förövrigt ligger 42 ägg i kläckaren :up: återkommer med resultat om 18 dagar :p
Nu vila lite innan stallet och hoppas panocoden gör sitt jobb så jag överlever kvällens stallbesök :cautious:

Skulle gå en promenad, hann inte längre än precis till skogen innan min IBS slog till, fick springa hem och gå på toan. Kramper från helvetet också. När det lugnat sig tog jag en Dimor och gick en kortare promenad istället för den längre jag planerat och höll mig i närheten av hemmet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
274
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
574
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 32 33 34
Svar
667
· Visningar
27 232
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka