Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan allt bli rejält utslagen av en vanlig skiten förkylning också, speciellt om man är sänkt av någon annan anledning också (som väl @tanten är väl?). Man behöver inte vara en hel karl för det![]()
Hörrö - jag undervisar. Tillbringar dagarna ihop med en himla massa människor. Att det skulle vara just han som smittat mig känns inte sannolikt.Jag känner ett visst dåligt samvete för jag misstänker att särbon smittat dig med den där jävla förkylningen![]()
![]()
Alltså att du orkarJag hade en slö morgon tills min fbapp burrade till och min kränkta vita man jämförde feminism med rasbiologi. Nu är jag tvärilsk igen. Inget jag säger biter på honom, jag har blivit jämförd med Hitler och Breivik, blivit anklagad för att ta hallucinogena droger, vara manshatande feminist, nazistkommunistjihadist, att jag saknar verklighetsförankring och en massa mer. Allt för att jag hävdar att dels terrorism inte är ett religionsproblem och dels att vi har en sjukt problematisk mansbild/mansroll.
Jag lever på ilskan när jag svarar och på skadeglädjen när han och den andre jeppen så fint påvisar min poäng.Alltså att du orkar
Jag blir matt bara av att läsa.
Snacka om att tolka texten du skrev och svaren som fan tolkar bibeln.
Hade gärna svarat mer men min hjärna knyter ihop sig totalt av de korkade svaren du får.